Istnieje wiele osób, którzy rozpoczynają działalność online, patrząc na koszty usług karty kredytowej i zastanawiałem się, czy mogą sobie na nie pozwolić. I to jest pytanie.
Będziesz ponieść niektórych opłat miesięcznych niezależnie od Merchant Services spółka z zalogować. Są przecież zapewnia cenną usługę - dając swoim klientom aleja zapłacić za ich zakupu przy użyciu karty kredytowej. I mają zamiar stać się de facto partnera, z tego samego powodu. Jeśli spadek ludzi piłki nie będą zarzucając im - przyjdą poszukują.
I z tych powodów powinno być skłonni zapłacić nieco więcej wiedzieć, że mamy do czynienia z solidnym dostawcą usług rachunku handlowca. Jak słyszeliśmy kilka razy w ciągu swojego życia masz za co płacić. Ale z kolei zdanie wokół, nie dostajesz tego, czego nie chcą płacić.
Tak jak nie oczekują Hyundai do wykonania, jak również Porsche, nie można go z dostawcą zniżki i oczekiwać, aby uzyskać taki sam poziom usług. Płać mniej i należy się spodziewać mniej.
Jednakże, istnieje kilka innych. Jeśli firma nie jest napędzany przez wielu sprzedaży, ponieważ sprzedaje drogie rzeczy swoje za transakcję może być nieco wyższy. Jednakże, jeśli można się spodziewać sprzedaży dużej liczby elementów, które będą chcieli planu, gdzie opłata transakcyjna jest mniejsza.
Wracając do pierwotnego pytania, które rozpoczęliśmy, let's go trochę zmienić - możesz sobie pozwolić na nie akceptuje kart kredytowych? Rozmawialiśmy o niektórych kosztów związanych z obsługą kart kredytowych i ich wpływ na firmy wewnętrznie. Teraz spędzić trochę czasu, patrząc na efekty zewnętrzne, które będą spowodowane nie oferuje wirtualny terminal i bezpieczne płatności bramy.
Chociaż szacunki są różne, ekonomistów, utwór detalicznej wydatków powiedzieć, że ludzie wydają miliardy rocznie, gdy sklep online - który między innymi pokazuje, jak wiele Handel Internet stał się czynnikiem w dzisiejszej gospodarce. A 80 procent wszystkich zakupionych online jest opłacane za pomocą karty kredytowej - tak ecommerce detalicznych sektorem gospodarki jest wyniósł 80 procent miliardy wydawane.
Mieszać do tego równania, że ludzie, którzy shop "netto i chcesz używać swojej karty kredytowej nie wyglądają uprzejmie na stronach, które nie oferują usług konta handlowca i widać, że nie jest skonfigurowany do płatności on-line Jest to poważny błąd - jeden , które mogą kosztować klientów i ich firmy. A kupujących online mamy zbyt wielu możliwości, aby mieć do czynienia z witryny, która nie daje im to, czego szukasz. Gdy witryna spada ich radar to odszedł na dobre.
I tu jest coś innego do rozważenia. Istnieje kilka witryn, które oferują produkty są tak wyjątkowe, że mogą dyktować warunki płatności dla konsumentów. Większość ludzi biznesu online sprzedają to samo, co inni ludzie sprzedaży, jak również - są one Target konkurować z Wal-Mart. Tak aby e-biznesu możliwie jak najbardziej konkurencyjna musisz się upewnić, że nikt nigdy nie będzie znaleźć wymówkę aby dodać miejscu i na wynos swojej działalności do konkursu.
Jim Osterman jest Web developer treści z SecurePay, dostawcy rozwiązań premier wirtualnych terminali.
No comments:
Post a Comment