W Mortimer Pamela
Nie trudno zrozumieć, dlaczego USA boją się recesji. Ceny gazu rosną, koszty żywności przechodzi na dachu, a nawet przedmioty w lokalnym Wal-Mart rosną w cenę. Ze wszystkim, co się dzieje, nie można winić ogółu ludności, obawiając się tego, co może się dalej. Wielu wierzy, że jesteśmy już w recesji, a myśl o niej coraz gorzej jest przerażające co najmniej. Jednak wiele firm Internet wydaje się być tylko marginalny wpływ najnowsze spowolnienia w gospodarce. Pytanie brzmi - może to trwać?
Oczywiście, wiele z Internetu osiągnęła sukces dzięki wsparciu reklamodawców. Nie można przejść do strony internetowej nie jest czynienia z zapory reklam na wszystko, od programów utraty wagi produktów do męskiego akcesorium. Jeśli gospodarka idzie w dół rury, budżety na reklamę w większości firm zostaną przerwane i na pewno Internetu ucierpią konsekwencje.
To jest, gdzie firmy internetowe mają wybór. Reklama będzie z tego żadnego pożytku, jeśli przedmiot lub usługę reklamowanych nie jest w stanie przyciągnąć uwagę konsumentów. Jest to szczególnie istotne dla firm, które są wypłacane na pay-per-click (PPC) podstawie. Co zrobić, jeśli firma internetowa ich reklamodawców stop reklamy?
Istnieje kilka opcji do rozważenia. Pierwsza myśl, może być, aby reklamodawcy, niezależnie jak skuteczne mogą być do PPC oraz ogólnego ruchu na stronie. Po tym wszystkim, jest to źródło dochodu, prawda? To może być rozwiązanie krótkoterminowe ale jest też w dół strony. Przywóz każdego reklamodawcy do generowania dochodów, mogą wyłączyć konsumentów, którzy czują bombardowane przez reklamy bezużyteczne, gdy wszystkie one naprawdę chcą, jest przejrzenie mięsa stronie. Osobiście oddalił wiele stron, bo czują się przytłoczeni z reklam, które wydają się bezcelowe, kleiste lub obraźliwe. Top, który się z ogromnej ilości wysiłek odnalezienie potrzebnych mi informacji i jestem stamtąd. Również przy użyciu mniej pożądane reklamy mogą mieć miejsce, że pożądane reklamodawcy nie będą mogli żądać i czy witryna ma się radzić sobie ze wspomnianym złych reklamodawców, nie może być odwrotnie wodowania bezwartościowe reklam na rzecz Złota Gęś.
Coraz bardziej popularnym sposobem na utrzymanie działalności boom na stronie internetowej jest do pompowania kosztami wysyłki. Na wielu miejscach, koszty wysyłki są regulowane i nie mogą być zawyżone w celu osiągnięcia zysku. W związku z narodzinami opłat manipulacyjnych. Nie ma przepisów, które mi wiadomo na temat tych opłat. Związku z tym wiele firm ma nałożone absurdalnie wysokich opłat i mam nadzieję, iż konsumenci widzą w nich pełnoprawnym elementem biznesu. Można nawet bardziej absurdalne, gdy element zakupione online firmy jest coś, można pobrać. Dokładnie tak, jak to możliwe, że ponoszą opłat manipulacyjnych?
Jednym z najbardziej rozważyć prywatnych firm lub osób fizycznych sprzedaży przedmiotów w popularnych witryn takich jak Amazon czy aukcyjnych takich jak eBay. Nie mam wołowiny z miejsc i zrobić z nich korzystać. Jednakże, opłaty od sprzedających często są skandaliczne. Jako klient rokowań, nie było wiele razy, ja zobaczyłem dużo a następnie zobaczył koszty związane z wysyłką. To często zabija sprzedaż.
Nie częściej niż, koszty opłat manipulacyjnych są znacznie wyższe niż ceny przedmiotu. Dotyczy to wielu przedmiotów, nie tylko te, które są śmiesznie tanie, takie jak 0,50 dolarów lub 2,00 dolarów książki parę sandałów.
Czy nadmierne koszty związane z wysyłką sposób na utrzymanie działalności gospodarczej lub po prostu chciwość? Mam opinie na ten temat ale dam ci decydować o sobie.
No comments:
Post a Comment