Tuesday, 20 September 2011

Dowiedz się, jak promować swoje produkty partnerskie, takie jak Super Partnerski!

Dowiedz się, jak promować swoje produkty partnerskie, takie jak Super Partnerski!

Jeśli chcesz utrzymać się z affiliate marketingu i zarabiać dużo prowizji, musisz nauczyć się, jak promować swoje produkty jak super partnerski. Tutaj są niektóre z najważniejszych lekcji nauczyłem się przez lata z affiliate marketingu.

1. Czy pre-sprzedaży jeszcze?

Pre-sprzedaży może być najważniejsza umiejętność affiliate marketingu, ale wielu początkujących tego nie zrobi prawidłowo. Robią ogromny błąd podczas próby sprzedaży zamiast podgrzewania ich użytkowników, aby je podekscytowany produktu. Jako partner, chcesz, aby dowiedzieć się więcej gości. Dajesz mu tej opcji linków. Jeśli zrozumienia tego procesu, można dokonać wiele prowizji w tym roku.

2. Czy następujących się ze swoim abonentom?

Jest to dobrze znany fakt, że wśród affiliate marketingu następujących się prowadzi do prowizji. oddziałów walczących po nie się z ich użytkowników, a tu poważnych błędów. Pierwszym z nich jest to, że stosowanie bezpośrednie powiązanie. Łączą do kupca stronie internetowej, budowanie jego listy abonenta dla niego ... Teraz zastanawiam się, dlaczego nie są one zarabiać na przyzwoity dochód. Co robić?

To proste, ale większość oddziałów są leniwi. Należy zbudować swoją własną stronę internetową, i dodać w formie opt-do każdej pojedynczej stronie serwisu. Podobnie jak ten, gdy ziemia internautów na stronie, będą mieli możliwość opt-in. Następnie można je wysłać newsletter oraz darmowe raporty do Presell produktów firmy partnerskie. Jeśli tego nie zrobisz, nie będziesz zarabiać dużo pieniędzy w Internecie. Pamiętaj o starym powiedzeniu: pieniądze na liście. Wierz mi, to prawda, subskrybentów sprawi, że będziesz dużo pieniędzy w długim okresie, jeśli traktować je jak na to zasługują.

Zapoznaj się jednak, bo to jest bardzo ważne, że masz prawo to technika. Musisz wiedzieć, jak wysłać uzupełnieniami bez irytujących subskrybentów. Albo nie irytujące ich zbyt wiele. Przecież nie da się zadowolić wszystkich. Kiedy wysyłasz kontynuacji e-maili do swoich subskrybentów, NIE tylko powtórzyć, co pan powiedział w pierwszej wiadomości. Jeśli tak, czytelnicy uważają, że jesteś po prostu wybuchowych im reklamy.

No comments:

Post a Comment