Friday, 9 September 2011

Automatyczne tworzenie wiadomości e-mail Cash

Jeśli pisanie potężny sprzedaży kopii nie jest waszą siłą, to myśli siedząc i pisząc e-maile sprzedaży zestawu to praca, która nigdy nie oczekiwała. Niestety, to zadanie nie może zostać pominięta, jeśli chcesz pobrać pełny potencjał z cennych przedmiotów e-mail i skorzystać z możliwości auto-responder. Psychologowie dowodzą, że większość sprzedaży rzadko pochodzą z pierwszej wizyty na stronie internetowej produktu. Głównym celem strony docelowej leży, aby zapisać adres e-mail, kto wyraził zainteresowanie tym produktem. Celem auto-responder wiadomości e-mail, aby wyjść i przywrócić porządek.

Jak zbudować zagwarantowane zawartości dla takich e-maili? Można po prostu napisać na temat produktu, lub inne okoliczności faktycznych temat interesów. Taki typ treści może być ważna przy tworzeniu relacji z czytelnikami, ale niestety nie robią żadnych pieniędzy.

Jeśli chcesz odnieść sukces, trzeba być w stanie napisać hipnotyczną wiadomości, które będą generować sprzedaż. Łatwo to powiedzieć, ale naprawdę trudno zrobić dobrze. Możesz, oczywiście, zlecają to zadanie. Alternatywnie, można zaoszczędzić pieniądze, że koszty outsourcingu i wydawaj je na coś innego zamiast! Dobry sprzedaży kopii jest bardzo drogie!

Więc jak go o pisanie e-maili killer dla auto-responder, siebie?

No nie jest sprawdzoną podejściu w trzech wiadomości e-mail, który działa prawie w każdym przypadku. Podejście to jest proste i sztuką jest uzyskanie odpowiedniej treści. Ważne jest, aby zrozumieć ogólnego podejścia, auto-responder wiadomości e-mail muszą być zgodne.

E-mail 1. Ten pierwszy e-mail o budowaniu relacji. Jest to pierwsze kontakt e-mail, które mówi bardzo wyraźnie cechy produktu oraz korzyści. będzie określać podstawy i opisuje produkt w sposób bardziej szczegółowy i opowiada, dlaczego Czytelnik znajdzie produkt bezcenne.

E-mail 2. Drugi e-mail jest najważniejszą z tych trzech. Istnieje przypuszczenie, iż czytelnik już wie, co produkt o, wcześniej otrzymała pierwszy e-mail, Ten e-mail o usunięcie wszystkich możliwych zarzutów zakupu. Najprostszym sposobem osiągnięcia tego celu jest tworzenie zestawu pytań i odpowiedzi. Zadać pytanie w imieniu czytelnika, a następnie podać odpowiedź, która tworzy pozytywny stan umysłu.

E-mail 3. Trzecim i ostatnim e-mail, który pobiera sprzedaż. Od dwóch poprzednich wiadomości e-mail zdobyli zaufanie czytelnika, zbudowany znajomości produktu i usunąć wszelkie powody nie dokonywania zakupów. Więc teraz nadszedł czas na życie klienta do decyzji o zakupie. Sprawdzone podejście do opracowania listy wypunktowania killer opisujące produkt, a następnie zapewnić poprzez kliknięcie na zakup produktu.

W celu prowadzenia skutecznej kampanii auto-responder istotne jest, aby dokładnie wiedzieć produktu. Przed rozpoczęciem jakiejkolwiek z e-maili, przeczytaj cały materiał produktu oraz określenie głównych punktach. Sprawdź dokładnie produkt i określić to, co robi, a następnie określić, jak to pomoże nabywcy. Sekretem jest zawsze sprzedawać korzyści, a nie produktu. Pamiętaj, że każdy kupujący ma być w stanie zobaczyć, jakie korzyści przyniesie produktu do ich życia.

Większe korzyści, tym większe prawdopodobieństwo sprzedaży.

Możliwość pisać dobre e-maile do tych kopii jest dobre umiejętności, aby dowiedzieć się jak będzie znacznie zwiększyć zyski. Jak we wszystkich rzeczy, praktyka czyni mistrza i dopóki wykonać trzy podejścia e-mail będzie można pisać skutecznym kopii.

Jeśli chcesz jakąś formę pomocy, to nie są pakiety pre-maili skierowanych do określonych produktów Clickbank. Taka sprzedaż litery są profesjonalnie napisane i ich koszt zmniejsza się o udostępnianie wśród wielu użytkowników. Zazwyczaj te pakiety mają ograniczeń w dostępności w celu maksymalizacji ich wpływu. Jeśli można położyć ręce na każdym z tych pakietów gotowych e-maili to wszystko, co musisz zrobić, to dodać je do auto-responder i czekać na pieniądze przyjechać.

No comments:

Post a Comment