Thursday, 8 September 2011

3 porady dotyczące tworzenia witryn e-commerce

Większość stron internetowych nigdy żadnych znaczących sprzedaży. W rzeczywistości większość tzw witryn e-commerce są kosztowne broszury dla drogich i projektanci stron internetowych.

Jeśli chcesz, aby witryny e-commerce do urzeczywistnienia sprzedaży i stać się prawdziwym generatora strumienia ołowiu i zysk dla firmy, musisz dać się pomysł stworzenia witryny internetowej wyglądać fantazji i przyjąć pomysł wykorzystania swojej stronie internetowej jako narzędzia sprzedaży.

Pierwsza wskazówka do budowania witryn e-commerce sprawia, że ​​realne sprzedaży jest zrozumienie mocnych i słabych stron marketingu internetowego i stron internetowych.

Online można dostarczyć ogromne ilości cennych treści do potencjalnych klientów i klientów przy minimalnych kosztach.

Możesz pre-edukacyjnych perspektyw tekst, obrazy, strumienie audio i wideo.

Możesz wysłać perspektywy serię e-maili jeden po drugim, prowadząc ich do tej treści co pozwala na automatyzację całego procesu.

W ten sam sposób można wysyłać klientów, którzy właśnie kupił od ciebie cały szereg informacji na temat jak najlepiej wykorzystać swój produkt lub usługę.

Możesz powiedzieć im do najczęstszych problemów i jak się je pokonać, najczęstsze błędy i jak ich uniknąć.

Tak więc dostarczanie informacji przez Internet jest fantastycznym siła tego przekazu. Ale jeśli chcesz, aby wszystkie sprzedaży online będziesz pozostawiając majątek na stole.

Dobrze przygotowane online list sprzedaży nigdy nie dostanie taką samą odpowiedź, jak rozmawia z perspektywy za pośrednictwem poczty, telefonicznie, poprzez czat lub osobiście.

Kiedy zrozumiesz ten można analizować proces sprzedaży swoje szanse przejść przed zakupem produktu i korzystać z internetu do dostarczania informacji, ale również śledzić za pośrednictwem poczty, telefonicznie lub osobiście w kluczowych czasy, gdy perspektywy są najbardziej skłonni kupować.

Dobra nowina jest to, że po pre-wykształceni sprzedaży w internecie procesu zamykania sprzedaży w trybie offline z perspektywy powinno być bardzo proste.

Druga końcówka do budowy witryny e-commerce sprawia, że ​​realne sprzedaży jest opracowanie witrynę na swoje perspektywy należy na każdym etapie procesu sprzedaży.

Zapomnij o ładnie wygląda.

Podczas funkcjonalny, profesjonalny wygląd projektowanie stron internetowych ważne jest najskuteczniejszym internetowych e-commerce bardzo mocno skupić zaangażowania potencjalnych klientów z informacją, że jest przydatny do nich w mediach, że odwołania do nich.

Niektóre perspektywy miłości streaming video ... trochę miłości ... trochę wydrukować audio miłości.

W niektórych przypadkach możesz dać każdej z trzech opcji w pewnym momencie w Internecie wstępnego procesu edukacji.

Musisz poznać swoich potencjalnych klientów i klientów, dzięki czemu lepiej zrozumieć tego rodzaju informacji i rodzaju nośnika, jaki preferują.

Zawsze pamiętaj, że podczas gdy uzasadniają nasze zakupy na podstawie racjonalnych powodów tak naprawdę, aby nasze decyzje o zakupie na podstawie emocjonalnych powodów.

Tak więc prezentowanie informacji w sposób, który bardziej emocjonalny ... poprzez zaangażowanie prawdziwe historie życia, przez wideo i audio ... jest o wiele bardziej prawdopodobne, aby Twoi potencjalni klienci do punktu, gdzie są dalsze kupić.

Trzecia i ostatnia wskazówka dla budynku commerce sprawia, że ​​realne sprzedaży jest posiadanie precyzyjnych wezwanie do działania na każdej strony witryny.

Jeśli strona w witrynie jest tam, aby zachęcić nowych klientów do procesu sprzedaży a następnie dać im cenne zachętą do przekazywania ich nazwę i adres e-mail, aby uzyskać więcej informacji od Ciebie.

Powiedz im, że aby wprowadzić nazwisko i adres e-mail i opowiedzieć im o cenne dary, weź w zamian cenne informacje i będziesz wysyłając je przez e-mail w przyszłości.

Jeśli masz strony, która jest w dalszej części procesu sprzedaży zaprojektowany, aby uzyskać perspektywę, by w końcu podjąć działania poinformować perspektywa dzwonić na telefon za bezpłatną wycenę lub na bezpłatne konsultacje osobiste.

Jeśli nie masz silną motywację do działania na stronie internetowej, wówczas szanse są najczęściej zrobić absolutnie nic.

Trzeba budować zaufanie w swoje perspektywy następnie przekonać ich, by zrobić następny krok.

To, w jaki sposób budować witryny e-commerce, który włącza perspektyw na chętnych klientów płatniczej.

Andrew Cavanagh jest pionierem marketingu online z ponad 25-letnie doświadczenie w trybie offline biznesu. Autor sprawozdania specjalnego: Gold offline dla marketingu online, który pokazuje, jak można zarabiać pieniądze szybko sprzedawać swoje umiejętności w dziedzinie marketingu online do cegły i zaprawy firm.

Andrew's Online Gold Dla Offline Business jest ebook na temat korzystania z marketingu internetowego zasilania zysków w każdej cegły i zaprawy firmy. Możesz pobrać wszystkie 34 rozdziałach pełen strategii cięcia krawędzi na połączenie w trybie online i offline marketingu online Złoto dla Offline Business.

No comments:

Post a Comment