Wednesday, 28 September 2011

Jak zdobyć klientów w gospodarce dekoniunktury

Jeśli masz problemy z dotarciem do klientów dla Twojej firmy w tych dniach, nie jesteś sam. Wielu właścicieli firm, wiem, donoszą mi, że znacznie trudniej jest zdobyć klientów, teraz, że każdy jest zaniepokojony wzrost cen i spowolnienie gospodarki.

Jak firmy robi? Czy masz problem ze znalezieniem klientów dla Twojej firmy? Jeśli odpowiedź jest tak, tu są porady, które pomogą Ci co coraz bardziej klientów firmy łatwiejsze, nawet w tym gospodarki:

- Definiowanie i doskonalenie rynku docelowego. Ludzie chcą robić interesy z tymi, którzy uważają za ekspertów w swojej dziedzinie. Kiedy rynku docelowego jest świadomy swojego doświadczenia i wiedzy, ludzie w rynku docelowego o wiele bardziej skłonni do kontaktów z Tobą.

Dlatego im więcej określonych rynku docelowego, tym łatwiej jest dla Ciebie, aby klientów dla Twojej firmy.

- Get docelowego rynku poznać. Jak już wspomniano, gdy rynek docelowy wie, kim jesteś, dużo łatwiej jest przekonać ludzi w rynku docelowej do klientów.

Jak więc można uzyskać do rynku docelowego wiesz? Można to zrobić publikując biuletyn, uczestniczących w portali społecznościowych gdzie docelowego rynku uczestniczy nauczania teleseminars dla docelowego rynku, mówiąc w audycji radiowych, że rynek docelowy słucha. Musisz dotrzeć do wielu ludzi w rynku docelowego jednocześnie w celu uzyskania większej liczby osób w rynku docelowego znam.

- Dywersyfikacji techniki marketingowe używane do promowania swojej firmy. Jeżeli przed mogło to być wystarczający do stosowania tylko jednego marketing techniki i wystarczająco dużo klientów dla Twojej firmy, teraz nie może być za mało. Musisz dywersyfikacji handlowych, w celu dotarcia do potencjalnych klientów w różnych segmentach rynku.

Istnieje wiele różnych technik marketingowych, których można użyć, aby doprowadzić klientów do Twojej witryny i firmy. To artykuł obrotu, biznesu blogów, teleseminars nauczania, online social networking i wiele innych.

- Tworzenie wielu strumieni dochodów. Wystarczy oferuje jeden jeden na jednej usługi do docelowego rynku nie wystarczy. Wiele razy potencjalnych klientów nie będzie stać na korzystanie z usługi, więc nie będzie żadnych pieniędzy z potencjalnym klientem, jeżeli usługa jest jedyną ofertą.

Po wielu strumieni dochodów, wielkie rzeczy się zdarzają. Jeżeli potencjalny klient nie może sobie pozwolić na usługi tylko oferty e-book lub teleseminar lub nagrania audio dla nich kupić. Będą one mieć możliwość dostępu do wiedzy w niższej cenie, a będziesz mógł zarabiać pieniądze.

- Poszukiwanie możliwości cross-promocyjne. Cross-wspieranie się z innych ekspertów w niszowych pozwoli dotrzeć do większej liczby osób w rynku docelowego, nie wydając dużo czasu robi. Im więcej ludzi można dotrzeć w rynku docelowego, tym więcej potencjalnych klientów będzie wiedział, kim jesteś i co robisz.

Spowolnienia gospodarczego każe ci myśleć bardziej kreatywnie o marketingu firmy. W celu udanego biznesu teraz, trzeba dotrzeć do wielu ludzi w rynku docelowego i zaoferować im różne możliwości do prowadzenia działalności gospodarczej z tobą.

Odkryj, jak zdobyć więcej klientów, nawet recesji w gospodarce! Biana Babinsky online ekspertów biznesowych, pokazuje, jak zdobyć więcej klientów online w wolnym specjalnego raportu, jak uzyskać Klienci Online dostępny do pobrania.

No comments:

Post a Comment