Koszyk służy jako nakładka, która przenosi informacje za pośrednictwem bezpiecznego połączenia do bramki płatności. Bramki płatności współpracuje z konta bankowego handlowe do przetwarzania informacji. Następnie odsyła potwierdzenie lub odmowę z powrotem do oprogramowania koszyku.
Budowa własnego klienta koszyku nie może dać ci tyle cechy dostępne w trzecim koszyków strony. Istnieje wiele online wózki sklepowe dostępne. Przed zakupem wózka prowadzi mały wykaz poręczny, dzięki czemu można wybrać ten właściwy.
Skrypt zgodności z organizacją, skrypty Koszyk są zapisywane w wielu różnych formatach kodowania - Perl, PHP, ASP itd. sprawdzanie zgodności z hosta przed dokonaniem zakupu.
Instalacja i modyfikacja kodu; Jak łatwo jest wózek zainstalować na swoim serwerze? Czy kod być zmienione dać taki sam wygląd jak swojej stronie? Są pewne obszary, które trzeba sprawdzić przed dokonaniem zakupu.
Back-up obsługuje plików; Sprawdź na wsparcie dla tworzenia kopii zapasowych plików i pozwala na eksport do różnych formatów.
usług płatności bramy wspierać Większość koszyków na realizację wielu usług bramy. Przed zakupem koszyka, przegląd usług bramy obsługiwane, jak również zgodność bramki płatności z konta sprzedawcy.
Zamówienie Zakończenie Szczegóły; Upewnij się, że koszyk ma możliwość wysłać e-mail potwierdzenie, gdy klient wykona zamówienia, jak również przypomnienie, aby wydrukować szczegóły zamówienia.
Podaj wyboru wysyłki przewoźników; Dla potwierdzone zamówienia klient powinien być w stanie łączyć się bezpośrednio na stronie przewoźnika, tak aby śledzić postęp przesyłki. Koszty powinny być w stanie zaoferować możliwość wyboru przewoźników. Ponadto koszyka powinny być w stanie wyliczyć koszty podatkowe w czasie rzeczywistym z USPS, USP itp. FEDEX, jak również przewidywać możliwość włączenia lub utrzymać koszty wysyłki oddzielnie.
Wiele wyrobów upload; koszyka powinno dać możliwość przesyłania większość produktów. Produkt należy stron SEO friendly. Podczas przekazywania zdjęć produktów musisz umieścić w jeden duży obraz i jeden mały obraz każdego produktu lub można po prostu umieścić w jeden obraz i automatyczne generowanie miniaturek? Jeśli auto generowanie miniaturek oszczędność czasu, przestrzeni internetowej i przepustowość. Ponadto powinny być również w stanie tworzyć i zarządzać atrybuty produktu.
narzędzie do zarządzania treścią, sprawdzić, czy sklep ma możliwość dodawania nowych treści stron. Jest to ważne, czego potrzeba do obsługi zawartości stron na roboty do odbioru i wyświetlania stron internetowych.
Newsletter funkcji, to nie powinno być kluczowe znaczenie, ale o możliwość newsletter pomogłoby w promocji internetowej stronie.
Bony upominkowe, promocje i rabaty, uwzględniając odpowiedzią auto ocenić zadowolenie klientów, jak również do informowania o nowościach i promocjach pomogłoby w marketingu online.
Search Engine Friendly funkcji; Niektóre koszyków przewidują szereg parametrów przyjaznych dla wyszukiwarek, które można dostosować do wszystkich produktów przesłane. Sprawdź, czy wózek umożliwia dodawanie tagów tytuł, meta tagi, znaczniki alt, bułka tarta do optymalizacji. Byłby to ważny aspekt, jak chcesz, aby produkty były dostępne dla szerszej publiczności.
Większość stron produktu są wyświetlane zapytanie smyczki i utrudniają indeksowanie stron produktu witryny. Ponieważ głównym celem jest sprzedaż produktów dla stron produktu można znaleźć ważne jest, by koszyka przewiduje możliwość zmiany zapytanie struny do statycznych adresów URL. Dzięki temu witryna jest dostępna dla wyszukiwarek i może przyczynić się do poprawy rankingi w wyszukiwarkach.
Sprawdź także, czy wózek posiada możliwość generowania sitemap sitemap lub XML.
Banner Partnera i moduły kontroli reklamowe, niektóre wózki modułów affiliate wsparcia. Jeśli witryna ma wymogu następnie sprawdzić, czy moduł partnerskie powinny być w stanie poradzić sobie z zarejestrowaniem się proces, statystyki utworu, podać szczegóły płatności na rzecz podmiotów zależnych.
Przechowywać wykaz pamiętać jednak podstawy do wyboru od rodzaju sprzedawanych produktów oraz katalog produktów.
Poza tym, że koszyk jest sposobem na przyciągnięcie klienta i miejscem, w którym on zazwyczaj fizycznie kupuje swoje produkty, to także jest właśnie miejscem sprzedaży i zakupu. I należy walczyć o optymalizacje procesów indywidualnych. To https://www.sellizer.pl/ wam pomoże.
ReplyDelete