Wspólne przedsięwzięcie jest korzystna dla obu stron porozumienia między dwiema lub więcej firm lub osób prywatnych. Jest łatwo wytłumaczyć na przykładzie.
Wyobraź sobie, że właśnie ukończył produkt na drutach oraz technik. Masz świetny produkt, ale nie ma podstawy listy lub abonenta polecam go. Po zrobieniu kilku badań, skontaktuj się Jill Knitting Company dostaw. Ma dużą bazę klientów i na rynku od pięciu lat. Możesz skontaktować się z Jill pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonu i zaproponować wspólne przedsięwzięcie. Ona wysłać informacje o produkcie do jej listy i Jill podzieli zyski wynikające.
Jest to sytuacja korzystna i każdy korzyści. Ty i Jill każdy będzie zarobić trochę pieniędzy i Jill abonentów uzyska dostęp do świetny produkt. Oczywiście, istnieją pewne dane po drodze:
Musisz mieć dobrą stronę sprzedaży.
Musisz mieć proces, w miejscu, w którym kupujący mogą pobrać produkt.
Musisz wiedzieć, współczynnik konwersji odwiedzających do sprzedaży. Oznacza to, że na 100 osób odwiedzających Twoją stronę sprzedaży, średnio, jak wielu z nich zakupu produktu. Liczba ta jest ważna, ponieważ potencjał partnerów joint będzie chciał tych informacji przed ich zobowiązać się do kontaktów z Tobą. Jeśli tylko opracowany produkt i nie ma tych informacji, upewnij się, że potencjał partnera joint venture jest świadoma tego faktu. Prawdą jest, może się okazać, że trudniej jest znaleźć partnera w tych okolicznościach, trzeba mieć szczery i otwarty związek ze wszystkimi partnerami biznesowymi. W fudging faktów tylko jeden raz, można zniszczyć reputację i zrujnować przyszłych możliwości biznesowych.
Jeśli zdecydujesz się wykonać pierwszy joint venture, co trzeba zrobić trochę badań. Więcej informacji na temat firmy i osoby, którą rozważamy ten joint venture z. Jak długo nie były w biznesie i jak długo nie były do obrotu na swojej niszy? Czy ich nowej stronie lub nie były przez jakiś czas? Czy czujesz się dobrze z nimi? Czy produkt korzyścią dla swoich klientów?
Po dokonaniu badań, nadszedł czas, aby nawiązać z nimi kontakt propozycji. Powiedz im o sobie, swoich produktów, jak to jest konwersja i jak może to korzystne dla ich klientów. Oferta, aby wysłać im kopię produktu. Bądź profesjonalny i nie próbuj hype produktu lub powiedzieć, że uczyni ich bogatymi. Być absolutnie uczciwy i szczery. Jeżeli przechodzą one na możliwość, nie zniechęcajcie się, poruszać się i rozpocząć w następnym wniosku.
Potrzebujesz produktu dla Joint Venture?; Create Your Own Ebook w 3 prostych krokach!; Milliondollararticle / ezebook.html /?ezJV
Ebooki za darmo! DARMOWE PLIKI DO POBRANIA; Make Money! Tworzenie listy! Free = ; Milliondollararticle /?LB2Article
Dopiero zaczynasz listy?; Dostrojenie wycisnąć strona!; Milliondollararticle/squeeze8
No comments:
Post a Comment