Mam nadzieję, że już zaczął rozważać wszelkie niezbędne udoskonalić witrynę, aby pomieścić napływu ruchu wakacje. Poniżej podaję zebrane pomysły poprawy wakacji e-commerce. Mam nadzieję, że coś tu przydatne.
1. Oferta Bounce Back rabaty: Pomyśl, jak dużo ruchu w witrynie otrzyma w czasie wakacji. Jak można wykorzystać do tworzenia, że ruch rok firmy? Zastanów się dobrą zachętą oferując zniżki dla klientów sklepu i wrócić w styczniu. Możesz automatycznie e-maila kupon po każdym zamówieniu, lub wysłać jeden wraz z pakietem. Upewnij się, że kupon jest ważny do dnia po wakacjach.
2. Odkręć się na waszej Zasady dotyczące zwrotów: Podczas 30 dni zwrotu jest powszechne do końca roku, może to odstraszyć początku kupujących w czasie wakacji. Wyjaśnić do użytkowników, że będzie przyjmować zwrotów i wymian na wszystkie zakupy świąteczne prezent.
3. Użyj Website Monitoring Service: Szanse są, witryna będzie spadać co najmniej raz w ciągu zajęty sezonie. Jeśli nie masz wystarczająco duże, aby mieć 24 godzin działu monitorowania serwera, zapisz się do usługi monitorowania stron internetowych, takich jak Alertsite, który będzie e-mail lub wiadomości tekstowe, czy Twoja witryna idzie w dół.
4. Wpływy z upominkami: dawcami Gift nienawiści ujawniając ile wydał na prezent. Upewnij się, że pozwoli klientom kliknij opcję otrzymania dar, który da się ukryć, ceny na list przewozowy od odbiorcy.
5. Gift wiadomości: Pozwól klientom dodać wiadomość osobistą do ich dar. Dla uproszczenia można się komunikat pojawia się na list przewozowy, który będzie już w pudełku.
6. Określenie zasięgu daty graniczne: To jest prawdopodobnie najważniejsze informacje do przekazania klientom w czasie wakacji. Skontaktuj się z przewoźnicy aby ustalić, co dzień odcięcia są dla różnych metod transportu.
7. Prominent No Hassle Return Policy: Twoja zwrotu powinny być łatwe do znalezienia. Rozważ przepakowywanie nie jako polityka kłopotów w celu uspokojenia obaw kupujących po raz pierwszy.
8. Holiday graficzne Tematy: Pokaż jakiś duch wakacje i przebudowy niektórych kompozycji na swojej stronie z tematem wakacji. Miejmy nadzieję, że dostanie odwiedzających w nastroju zakupu.
9. Wzrost Server Pojemność: Porozmawiaj z serwera WWW, jak można zwiększyć wydajność serwera podczas szczytu wakacje. Nie chcesz skończyć jak Walmart czy Amazon w ubiegłym roku cyber poniedziałek.
10. Sprawdz swoje domeny, hosting, Merchants: daj Boże, karty kredytowej lub nazwę domeny upływa w pośpiechu Bożego Narodzenia. Sprawdź podstawy, na wszelki wypadek.
11. Audyt katalogu produktów Online: Czy osobę zorientowaną na wizyty szczegółowo każdej strony produktu w celu zapewnienia dokładności. Sprawdź pisownię, zdjęcia podzielone i hiperłącza złe.
12. Sezonowe SEO i PPC stron docelowych: Nie zapomnij o optymalizacji SEO i PPC kampanie sezonowe słowa kluczowe. Goście szukają nawyki zmienić, na święta, więc strategii marketingowej powinien również.
13. Mystery Shop witryny: Albo to zrobić samodzielnie lub zlecić to profesjonalne usługi sklep tajemnicy witryny. Mystery shopping powinna obejmować zamówienia, kontaktując się z obsługą klienta i zwrotu produktu do Ciebie.
14. Uczyć się od błędów z przeszłości: Po prostu dla zabawy, kasy witryny w czasie Bożego Narodzenia w ubiegłym roku na Wayback Machine. Będziesz prawdopodobnie na miejscu problemów, które można poprawić w tym roku.
15. Ucz się od swoich konkurentów: Również zamówienia, co się robi konkurencja w ubiegłym roku. Może dać kilka wskazówek na co lub czego nie robić w tym roku.
16. Budowa tych list życzeń: Start zachęcanie użytkowników do budowania listy życzeń teraz. Come Bożego Narodzenia, będą dokładnie wiedzieć, gdzie znaleźć to, czego chcą. Check out this post dla idei poprawy Wish lista.
17. Oferty online Bony towarowe: Jeśli Twoja witryna nie oferuje certyfikaty online prezent, a goście nie okaże się, że idealny prezent, będą po prostu zostawić. Bony upominkowe są świetnym last minute prezenty. Ponadto, są one doskonałym sposobem do zwiększenia sprzedaży na początku przyszłego roku.
18. Pamiątki po Cena: Organizowanie i sugerują, prezenty przez przedziale cenowym. Na przykład, podświetl prezenty pod $ 10, 25, 50, 100 lub niezależnie od punktów cenowe są odpowiednie dla Twojej firmy.
19. Prezenty przez osoby: Organizowanie dary przeznaczone dla różnych ludzi takich grup, jak dzieci, młodzieży, rodziców, dziadków, itd.
20. Get błąd 404 i 500 Powiadomienia: Porozmawiaj z webmasterem i poprosić go, aby skonfigurować skrypt, który powiadamia go za każdym razem 404 (nie znaleziono) lub 500 (wewnętrzny błąd serwera) występuje na witrynie. Możesz być zaskoczony, jak często występują błędy. Kiedy to ustawić na jednym z moich klientów, że otrzymali oni ponad 1000 błędów w ciągu jednego dnia. Te błędy mogą być kosztowne, zwłaszcza w okresie Bożego Narodzenia.
21. Nadziewarki Magazynowanie: Należy podkreślić tanich produktów, które naprawia nadziewarki obsady. Mogą to być świetny sposób do zwiększenia średniego całości zamówienia.
22. Wysyłka i powrót Informacja o produkcie Strony: Wysyłka i kwestii powrotu będzie Top of Mind dla klientów w tym czasie. Zapewnić je do naszej polityki są wygodne i sprawiedliwych link do Twojej strony zwraca koszty ze stron produktu.
23. Oferta pakowania prezentów: Wielu nie podoba się pomysł wysyłanie prezentów do znajomych lub rodziny, owinięte w niczym bąbelkowej lub popcorn styropianu. Jeśli możesz, dar pakowania oferta usług do klientów internetowych. Upewnij się, że za wystarczające na pokrycie kosztów robocizny i materiałów dla tej dodatkowej usługi.
24. Wyróżnij Pośpiech: Pozwól klientom wiesz to nie jest bezpieczne czekać do ostatniej chwili. Aby uniknąć problemów żeglugi lub braki zapasów produktów, zachęcają klientów do zakupów wcześnie.
25. Pakiet Produkty: Wybór Gift jest znacznie łatwiejsze, gdy podobne elementy są grupowane w jakiś dar koszyka lub wiązka.
No comments:
Post a Comment