Sunday, 4 December 2011

Podstawy marketingu Niche

Podstawy marketingu Niche

Niszy rynkowej jest koncentruje się kierować część (części) z sektora rynku.

Z definicji, firma, która skupia się na niszowym rynku zajmuje się zapotrzebowanie na produkt lub usługę, która nie jest skierowana przez mainstream dostawców. Niszy rynkowej może być traktowane jako ściśle określonej grupy potencjalnych klientów.

Odrębnego rynku niszowym zazwyczaj rozwija się, gdy potencjalny popyt na produkt lub usługa nie jest spełniony w razie tradycyjną formę dostawy, lub gdy nowy popyt powstaje w wyniku zmian w społeczeństwie, technologii, środowiska lub ogólne.

przedsięwzięć niszy rynkowej może przynosić zyski, nawet jeśli z natury są niewielkie w stosunku do głównego nurtu rynku, ze względu na korzyści ze specjalizacji i skupić się na małych identyfikacji segmentów rynku, nawet bez korzyści ekonomii skali. rynki niszowe mogą być ignorowane lub po obniżonej cenie przez duże przedsiębiorstwa z uwagi na to, co uważają za mały potencjał. Ten niewielki potencjał może przełożyć się na większe zyski za bystry marketingu niszowego. Po części jest podstawowa koncepcja sprawia, że ​​rynki niszowe dostępne dla mniejszych przedsiębiorstw. Kluczem do kapitalizacji na rynku jest znalezienie niszy lub rozwinąć niszy rynkowej, że ma klientów, którzy są dostępne, że rośnie wystarczająco szybko, i że nie jest w posiadaniu siedzibę sprzedawca.

Etymologia

Termin niszy po raz pierwszy użył do opisania ekologów pozycji gatunku i wykorzystanie zasobów w swym środowisku. Gdy używane w biznesie termin wiąże się z sytuacją lub działalność doskonale nadaje się do osoby lub danego typu osobowości. Koncepcja ta została rozszerzona przez osoby do produktów w ramach segmentu rynku. Podczas niszę w ścisłym znaczeniu może być stanowisko pracy lub obszaru, dostosowane do osoby, która go zajmuje, niszy rynkowej doskonale nadaje się na produkt pracy ludzkiej. Marketing i dla rynków niszowych

niszowych obrotu jest proces poszukiwania i serwowania dochodowych segmentach rynku i na zamówienie produktów lub usług dla nich. Jak wspomniano wcześniej, dla dużych przedsiębiorstw, tych segmentach rynku, są często zbyt małe, aby służyć im z zyskiem, ponieważ często brak efektu skali. marketingu Niche są często zależne od modelu biznesowego lojalność utrzymać zyski wolumenu sprzedaży.

Online Marketing niszowy

niszowych obrotu Online jest często wykorzystywany przez affiliate marketingu. W poszukiwaniu mniejsze segmenty większych rynków, na stronie internetowej można rozwijać i promować szybko, aby jednoznacznie służyć ukierunkowanego i zwykle lojalnych klientów, dając partnerski niewielki, ale regularny strumień dochodu. Ta technika jest powtarzany w wielu innych witryn niszowych aż do uzyskania pożądanego poziomu dochodów został osiągnięty.

Niche blogowanie jest akt tworzenia blog z zamiarem wykorzystania ich na rynek do konkretnej niszy rynkowej. Choć można by argumentować, że wszystkie blogi są, w pewnej formie, blog niszowy, termin stosuje się go do obrotu odnosi się do określonego rodzaju bloga., Ani blogowania, ani niszowych obrotu jest nową koncepcją. Jednak dopiero w ostatnich latach pojęcie blog niszę wejść w życie.

Zwykle, niszowych blogów, będzie zawierać reklamy jakiegoś (pay-per-click lub produktów lub oba). W niektórych przypadkach, celem tego bloga jest nisza zachęcają czytelnika do odwiedzenie innych witryn, które mogą potem próbować sprzedać czytelnikowi produkt lub usługę.

niszowych blogach są często określane jako splogs, ale jest to błędna nazwa. Nawet zamierzonego efektu na blogger niszy jest zarabianie pieniędzy, wnęka blogu często sama zawiera wiele cennych informacji. Większość pay-per-click advertising jest kontekstowe, więc ważne jest, aby mieć niszy blogger przydatne treści, które są podobne do wybranej niszy.

Dlaczego niszowych blogach są popularne?

Popularność blogów wśród nowych niszowych marketingu można przypisać kilku czynnikom, w tym kosztów, adaptacji i generowania ruchu. Wszystko to sprzyja toi nowopowstałego przedsiębiorstwa, szczególnie te, które pochodzą online.

Koszt

Najważniejszą przyczyną popularności niszowych blogów jest koszt. Korzystanie z usług takich jak Blogger i Wordpress, niszowych blogów mogą szybko i łatwo stworzyć bloga za darmo. W ten sposób można określić marketer rentowności wybranych niszy przed dokonaniem dużych inwestycji czasu i pieniędzy.

Elastyczność

Ponieważ dobro ludzi, często zmienia się w czasie, ważne jest dla skutecznego marketingu muszą Bądź na bieżąco z obowiązującymi trendami. Za pomocą darmowych usług, blogger niszy może szybko przystosować się do zmieniającego się rynku i utworzyć nowy blog w obrocie do tej niszy.

generowania ruchu

Aby serwis był rentowny, musi mieć gości. Normalny wymagają optymalizacji stron internetowych w wyszukiwarkach lub płatne reklamy w celu uzyskania odwiedzających. Blog usług takich jak Blogger, z drugiej strony, zawierają Really Simple Syndication (RSS). Korzystanie z tej technologii, blogger niszy może informować różnych katalogach online na blogu istnienia. Oni z kolei, podać linki do bloga. Odwiedzający te katalogi są wtedy narażone na blogu witryny i może zdecydować, do odwiedzenia blogu. W ten sposób katalogów działać jako narzędzie marketingowe dla blogger niszy.

William Lockhart jest właścicielem CyberIncomeSolutions strony internetowej, która oferuje narzędzia badawcze i środki dla osób zainteresowanych w tworzeniu produktów i usług mających na rynkach niszowych.

No comments:

Post a Comment