Wednesday, 7 December 2011

E-Sprzedawcy potrzebują Przetwarzanie transakcji kartami płatniczymi

Jeśli zastanawiasz się czy jest jakiś udział sektora detalicznego, które mogą być bezpiecznie dostać się do tych dni warto rozważyć otwarcie biznesu w Internecie.

Mimo wahań cen gazu i innych czynników, wbiła w świecie rzeczywistym sektora detalicznego biznesu online jest wyświetlana zdrowego wzrostu i zrównoważonego rozwoju. Są tacy, którzy przypisują to po części ze wzrostu cen gazu. Przecież każdej firmie można zrobić online oznacza jeden mniej gazu podróż do centrum lub centrum handlowego.

Istnieją jednak inne czynniki, które wchodzą w grę, jak również, jednym z nich jest nowych młodych konsumentów dorosłych. Wiele z tych osób, w wieku 21-26, dorastał z Internetu i zobaczyć, jak wiele miejsca mainstream jak robią zakupy w sklepie ze zniżkami big-box.

Więcej młodych ludzi są coraz karty kredytowej jeszcze w okresie studiów, a więc są używane do robienia zakupów i korzystania z tej karty jako formy płatności. Jako takie są one dużo jazdy na wzrost handlu detalicznego przez internet.

Według niektórych szacunków w ponad 70 procent dzieci kolegium co najmniej jedną kartą kredytową - choć niektóre z tych kart są właściwie skazani na konto rodziców. Wciąż nie jest często w uczelniach tych dni, aby zobaczyć kart kredytowych Hawking swoich usług i korzystanie z pokus, takich jak T-shirt, kubek lub czapkę piłkę, aby uzyskać studentów do złożenia wniosku.

Większość dzieci, które mają kart salda 400 USD do 500 USD, podczas gdy inni wykorzystują swoje karty trudno o małe rzeczy, jak dodanie minut do przedpłaconych cel telefon, ściąganie muzyki z Internetu lub od czasu do czasu posiłek restauracja.

Jednak prawdziwym głównym czynnikiem jest to, że większość z tych dzieci uczelni będą studia i gruntów pierwszej pracy w rzeczywistym świecie. Kiedy to sprawia, że ​​ich dochód skoku z ich standard życia studenta, a ich wzrost wydatków ogółem online proporcjonalnie. Stanowi to projekcja że obecny poziom wykorzystania kart kredytowych w Internecie wzrośnie. Obecnie ponad 80 procent wszystkiego, co kupić online jest opłacane za pomocą karty kredytowej.

Ale to będzie również wymagającej grupy konsumentów. Baby boomers przypominam sobie czas na "netto, kiedy nadzieję swoich ulubionych witryn sklepów będą akceptować karty kredytowe. Nowa generacja oczekuje, do znalezienia w Internecie przetwarzania kart kredytowych, gdy uderzył witrynie. A jeśli oczekiwanie nie jest spełniony wiedzą, że mogą być na witrynie konkurenta w kilka chwil, więc nawet nie trochę czasu, aby złożyć skargę. Oni po prostu zniknąć i nigdy nie wróci.

Czy otwarcie własnego magazynu na "netto slam dunk perspektywy na sukces? Nie z poziomu konkurencji tam, ale ryzyko mniejsze, że w świecie cegły i zaprawy, koszty operacyjne są na ogół mniej i nagrody szybciej zrealizować. Ale trzeba dać swojej stronie wszystkich możliwych krawędzi dzięki czemu może konkurować w dzisiejszych świata e-commerce.

Jim jest Osterman Autorzy stron z CardAccept, kupiec usługodawcy internetowego z innowacyjnych online.

No comments:

Post a Comment