dostarczenia e-mail jest ból głowy. Kiedyś martwić się o zawartość e-mail wielkopiecowy i uniknąć niechcianej słów, takich jak darmowe lub za pomocą ALL CAPS. Ale zmiany w ostatnich latach w kierunku repuation oparciu filtrowania spamu, wiadomości e-mail taktyki dostarczenia zmieniły się drastycznie. Teraz, zamiast jeden wyizolowany email utknięcie w katalogu luzem, istnieje ryzyko uszkodzenia długoterminowej reputacji nadawcy, jeżeli nie używasz najlepszych praktyk. Poniżej ja zebraliśmy kilka porad dotyczących zapewnienia adres e-mail sprawia, że z powodzeniem do skrzynki odbiorczej.
Dołącz do pętli sprzężenia zwrotnego: pętle sprzężenia zwrotnego pozwoli Ci zobaczyć, kto jest oznakowanie e-mail jako spam (dzięki czemu można je usunąć). Niektórzy dostawcy, jak AOL, zapewniają łatwy sposób dołączyć do pętli feeback. W przypadku innych dostawców usług internetowych, może być konieczne skontaktowanie się z dostawcą usług poczty, czy mogą one dostarczyć Państwu te informacje. ; Usuń Nieaktywne Widzowie: Nieaktywne abonentów najprawdopodobniej znak e-mail jako spam. Oczywiście, nikt nie chce dobrowolnie zmniejszyć rozmiar ich wybrać w liście, ale trzeba myśleć i długoterminowej. ; Zgodnie Timing: ISP Kocham to, kiedy konsekwentnie wysłać e-mail na ten sam dzień w tym samym czasie w pobliżu. Ponieważ spamerzy nie obchodzi spójności jest znakiem odpowiedzialne marketingu e-mail. ; Użyj spójne z Informacje: Pamiętaj, aby zawsze używać tego samego z nazwy i adresu. Zmiana będzie wymagać e-mail subskrybentów, aby dodać każdy adres do książki adresowej w celu zapewnienia dostarczenia. Ponadto, zgodnie z nazwa ułatwia czytelnikom rozpoznać markę. , Double Opt Użyj In: Double opt w to najlepsze praktyki wymagane przez wielu dostawców usług internetowych w celu brane pod uwagę na białą listę. Ponadto chroni bazy danych błędne adresy e-mail. , Link zrezygnować w Top: Dlaczego na górze? Bo jeśli niezadowoleni abonenci nie mogę znaleźć w ciągu kilku sekund, może trafią śmieci zamiast tego przycisku, który uszkadza rep. Lepiej stracić niż zdobyć abonenta reklamacji spam. ; Static IP Address: Po wysłaniu wiadomości e-mail marketing z własnym serwerze, zawsze wysłać z tego samego adresu IP. Jeśli korzystasz z e-mail usługodawcy sprawdzić czy oferuje dedykowane IP za dodatkową opłatą. Jeśli tak, warto. Podobnie jak wspólne hostingów, wiele grupy ESP wielu klientów pod jednym adresem IP. Innymi słowy, to co innego przedsiębiorstwa nie z ich e-mail marketing może mieć wpływ na wytłaczania. To znacznie ułatwia zarządzanie reputacją jednego adresu IP zamiast wielu. , Reverse DNS: Wielu dostawców usług internetowych przeprowadzenia odwrotnego wyszukiwania DNS, który sprawdza, czy IP z którego wysyłasz jest uprawniony do wysyłania z Twojej domeny. , Białej listy przypomnienia zachęcić subskrybentów, aby dodać adres e-mail do książki adresowej lub białej liście. Niektórzy usługodawcy internetowi przyjrzeć się ile razy zostały dodane do książki adresowej, jako znak zaufania. ; Get przysięgłe: uwierzytelnianie e-mail jest mylące, gdyż cholery. Istnieje kilka standardów tam, że nie są konieczne konkurencyjnych. Nadawca ID Framework używa prostego rekordu SPF w DNS Zone. Microsoft posiada wygodny kreator ID Sender, aby umożliwić tworzenie tego zapisu tekstu dla DNS. Oprócz Sender ID, DomainKeys to kolejny popularny metody uwierzytelniania. Obie metody pomagają zarówno zapewnienie dostarczenia i uniemożliwić spamerom spoofing z Twoją domeną. , Nie martw się o SPAM słowy: nie stres w sprawie użycia słowa wolne lub sporadycznie umieszczenie wszystkich caps w temacie. Uważam, taktyka na sukces i nie mają wpływu na dostawy. , Usuń Odrzucenia: Pamiętaj, aby usunąć wszystkie dyski odbija, które wracają jako niedostarczone. Wielokrotne wysyłanie do nieprawidłowego wyśle e-czerwone flagi z większością dostawców usług internetowych. , Odpowiedz do odpowiedzi Zadanie: Czasami oprogramowanie filtrujące spam odeśle odpowiedź na e-mail z prośbą o potwierdzenie, że jesteś prawdziwą osobą. Invest 30 sekund trzeba to zrobić dla każdej odpowiedzi wyzwanie, które otrzymujesz. Nie tylko zapewnić, że ten konkretny odbiorca otrzyma wiadomość, ale może poprawić swoją reputację nadawcy, jak również. ; Istotne: Nic zachęca skarg dotyczących spamu więcej niż ludzie wysyłający rzeczy, że nie zarejestrować. Jeśli podpisał się na ezine newsletter, i wysłanie ich tylko slogany, prawdopodobnie, aby uzyskać skarg. ; Wyślij w tryska: Niektórzy usługodawcy internetowi mają swoje ograniczenia, jak wiele e-maili możesz wysłać, aby w danym okresie czasu. Jeśli masz problemy z wysyłaniem poczty do konkretnego dostawcy usług internetowych, takich jak Yahoo, Gmail lub Hotmail, czy dostawcy usługi poczty elektronicznej daje możliwość na scenie e-mail, na dłuższy okres czasu. ; Get Off Black Listy: MxToolBox oferuje doskonałe narzędzie do sprawdzenia, czy serwer pocztowy jest na czarnej liście. Jeśli tak jest, rozpocząć proces kontaktu z każdym z usługi czarnej listy i dowiedzieć się proces uzyskania IP usunięte. ; Get On White Listy: Osiągnięcie statusu białe listy z największymi dostawcami usług internetowych to nie lada. Jeśli nie jesteś na wyzwanie, warto wykorzystuje e-mail dostarczenia firma konsultingowa, która specjalizuje się w tej dziedzinie. ; Do Moree-mail strategii marketingowej, należy odwiedzić stronę Palmer Marketing Blog. Justin Palmer jest założycielem sieci Web Marketing Palmer, który oferuje przegląd witryny e-commerce. Ponadto, Justin jest dyrektorem marketingu online dla C28, który sprzedaje koszulki chrześcijańskiej.
No comments:
Post a Comment