Dla każdego, kto kiedykolwiek pracował w sprzedaży detalicznej - nawet sklep internetowy - nie mają wątpliwości, usłyszałem zdanie: Klient ma zawsze rację. To krótki sposób mówić, że posiadanie własnego sklepu automatycznie mówi, że jesteś zainteresowany w dostarczaniu towarów i usług.
Jednak to zdanie można włączyć na kilka różnych sposobów, który może przynieść sercem i duszą z e-handlu detalicznego na ostre zwolnienia i to nikt nigdy nie udało w działalności gospodarczej, jeżeli ignorowane, co ich klientów prosi. A to oznacza, usług, jak również towary.
Rozważ to - masz pluszowego niedźwiedzia i Internet sklepie nie można zachować te niebieskie w czas, zanim zostaną one wszystkie wyprzedane. Na drugim końcu spektrum są purpurowe tych, które nie zostały sprzedane od pierwszego dnia. Chociaż przykład jest dość elementarne to sens jedynie, że chcesz zrobić wszystko, aby czas niebieski, podczas powrotu do purpurowego do producenta.
Czego nie zrobi jeden dzień zaprzestania niebieskiej linii, czas tylko fioletowa linia i oczekiwać, że ludzie do zachowania lojalności klientów. Bo kiedy jesteśmy w naszym trybie konsumenta nie chcemy być głoszone w - chcemy, co chcemy, kiedy chcemy, jak chcemy, to i chcemy cholernie dobrą cenę wystartować!
To samo można powiedzieć usług karty kredytowej online. Chociaż był czas, że ludzie mogą mieć nadzieję, że niektóre z ich ulubionych miejsc na zakupy usług handlowych nie były one pomieścić kiedy nie. Oni nawet, że jest w stanie akceptować karty kredytowe to coś, że małe online mama i pop firm nie mógł poradzić.
Ale z czasem konsumenci jeszcze bardziej przyzwyczajony do bycia w stanie używać swoich kart kredytowych podczas zakupów w Internecie, a oni nie chcą być długo więc nastawienie. Zaczęli się spodziewać co najmniej z nich otrzymuje możliwość zapłaty kartą kredytową.
Podczas gdy to się działo na konkurencję wśród firm karty kredytowej było ogrzewania i były one dokonują inwazji z tych mniejszych jednostek online, które kiedyś nie być na radarze. I raz Small Business dodał rachunku handlowca, inne szybko się.
Nagle te małe konsumentów biznes się, że to nie może obsłużyć karty kredytowej teraz dostępna opcja i oczekiwanie zostało podniesione, że żadne postępowanie sklep internetowy będzie miał konta handlowca e-commerce.
W efekcie wszystkich tych machinacji jest to, że obecnie ponad 80 procent wszystkich towarów i usług online są opłacane za pomocą karty kredytowej, jak i liczba wzrośnie.
Tak więc, jeśli E-biznes nie akceptuje płatności online jesteś w rzeczywistości, mówiąc znacząca liczba klientów, że ich firmy nie ma znaczenia, do Ciebie. I to naprawdę komunikat, który chcesz wysłać na zewnątrz? Ponieważ istnieje wiele konkurencji, która chce ich działalności i ma karty kredytowej.
Poświęć czas na dodanie obsługi kart kredytu kupieckiego. Albo włączyć fraza: Daj im to czego chcą.
Jim jest Osterman Autorzy stron z Charge, lider w branży przetwórstwa karty kredytowej, oferuje innowacyjne rozwiązania usług handlowych.
No comments:
Post a Comment