Monday, 19 December 2011

eBay SuperSprzedawcą Przewodnik aukcji reklam Design

Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, jak ludzie i osiągnięcia statusu SuperSprzedawcy udało się zachować poprzez utrzymanie działalności w długim okresie? Mówiąc prościej, jak ludzie konsekwentnie kolei samowystarczalny zysków w serwisie eBay?

Istnieją oczywiście oczywiste czynniki, znaleźć wiarygodnego dostawcy, który może zaoferować konkurencyjne ceny (niższe niż konkurentów), znaleźć rynek, który nie jest zbyt nasycone, a najlepiej sprzedających zalany zainteresowanych nabywców gotowi zapłacić za nie dużo pieniędzy zamierzonych produktu, uzyskać jak najwięcej jak to możliwe, ekspozycji za przedmiot aukcji, a także za reklamę jak najbardziej atrakcyjne, aby skusić najwyższą cenę. Czynniki te są, ale kilka w nieskończonej czynników wpływających na sukces jak potencjalnie możesz być sprzedaży w serwisie eBay, a jednocześnie będziemy mogli porozmawiać na dzień Omawiając tajniki online działalności handlowej, ten kawałek skupi się na dwóch, i) Jak opracowanie atrakcyjnej reklamy dostosowane do kusi najwyższą ofertę, i ii) Jak uzyskać maksymalne narażenie na aukcji w Internecie poprzez słowa kluczowe, fraz i logicznych terminów w nazwach aukcji.

Chociaż następujące wskazówki mogą okazać się przydatne na niemal każdym szczeblu eBay sprzedający tam, dla celów tej pracy będziemy zakładać, że czytelnik ma ograniczony budżet na reklamę, stara się zatrudniać wartość podejście pieniądze online notowań, a przede wszystko ma zdolności uczenia się i adaptacji nowych praktyk biznesowych do ich działalności bieżącej lub przeznaczone.

1. Reklama Design

Niezależnie od tego czy używasz turbo-obsypnik aplikacja do projektowania reklamy, pewnie w kod HTML lub projektu strony internetowej za pomocą co-you-patrz-to-co-you get stosowania takich jak Dreamweaver lub podobnych, czy też jest to tylko teraz za pomocą (lub myśli za pomocą) serwisie internetowym handlu, takich jak eBay raz pierwszy, punkty postępowania i teorii może być przydatna. Jak przejść przez punkty proszę zauważyć, że istnieje nieskończona ilość wariantów końcowego reklamy, ale opisany i pokazany okazał sami się szczególnie skuteczne w osiąganiu lepszych wyników w stosunku do konkurentów uśredniona wielu rodzajów produktów, kategorii i aukcji razy.

Podczas budowy szablonu celem powinno być konsystencji. Ten szablon będzie standardowe stosowane w przypadku wszystkich produktów firmy, a jednocześnie będą one z pewnością różnić się różne rodzaje produktów i ewoluować z czasem będzie to standard takie same. Szablon będzie twój wizytówką tak powiem; sposób dla kupujących do identyfikacji użytkownika i (miejmy nadzieję) udanego biznesu w jednej chwili - dając im pewność, że Twoja firma jest (lub wkrótce będą) słynie. Nie ma sensu tracić czasu przekonać wszystkich kupujących po raz pierwszy, że powinni zaufać firmie, zwłaszcza gdy już szczęśliwie zakupione od Ciebie w przeszłości. To się nazywa marki.

Następnie należy utworzyć nawet tylko proste logo dla Twojej nazwa handlowa dać nazwie tożsamości marki. Jest to proste, jeśli używać nazwy użytkownika sprzedającego jako kupujący natychmiast nawiązać połączenie między reklama i profil sprzedającego. To, i masz gwarancję, aby unikalną nazwę charakterystyczne dla danego serwisu aukcyjnego. Nawet jeśli nie są wyświetlane w pełni rozwiniętego biznesu i po prostu sprzedaż niektórych starych efekty tu i tam kieszonkowego tworzenie marek i logo zaimplementować będzie wypłaty dywidendy w dół drogi. Zwróć uwagę, że przepisy nazwa handlowa różnić w zależności od kraju do kraju, dlatego warto sprawdzić z odpowiednimi władzami na dokładne informacje. Kiedy logo projektowanie nie martwić się, jeśli nie posiadają stopień projektowania graficznego, wystarczy tylko coś odróżnić, jak twój. Na przykład, jeśli Twoja nazwa użytkownika jest larryjones64, to proste LJ64 w "Franklin Gothic Medium 'na wybrany kolor może wystarczyć.

Musisz obok zdecydować na kolorystykę. Znowu, jeśli nie są skłonni w ten sposób schematy kolorów są łatwo dostępne za pomocą prostego wyszukiwania w Google. Naszym celem jest wykorzystanie tylko kilka pasujących jeszcze odróżnia kolorów użyć dla ii) kolorów motywu, ii) kolory czcionki, oraz iii) inne sekcje. Należy oprzeć schematu kolorów w sprawie rodzajów sprzedawanych produktów, jak i osobistych preferencji. Na przykład, jeśli jest promowanie kosmetyków w 100% naturalne produkty możesz zdecydować się na ziemi i zielony schemat kolorów, a nawet różowy kolorów w zależności od docelowego rynku. Kolory te jednak może nie być tak korzystne dla elektroniki firmy mające na celu przyciągnąć uwagę mężczyźni polowanie na okazje w wieku od 16 do 22 lat. Niezależnie od wyboru systemu jesteś jedynym, które powinny być z niego zadowolony jako standardowego schematu kolorów dla wszystkich reklam w przyszłości.

Teraz, gdy zdecydowaliśmy się na swój schemat kolorów należy teraz podjąć decyzję w sprawie czcionki. Zazwyczaj, czcionki powinny być jasne i czytelne. Od Arial jest najczęstszą i łatwe do odczytania czcionki dostępne w Internecie obecnie, będziemy używać go tutaj. Należy użyć tej czcionki dla wszystkich rozprzestrzeniania tekst reklamowy w jedynie w kilku rozmiarach. Przez ograniczenie zmienności rozmiar i kolor czcionki będziesz być w stanie lepiej kierować kąt potencjalnego nabywcy, upewniając się, że otrzymują ważne informacje wymagane.

Będziemy teraz oddzielić reklamy rozwijających się na 5 sekcji. One na nagłówek, inny na zdjęcie produktu, planowane opis przedmiotu i informacje, a następnie wysyłki, płatności i blok gwarancja, a na końcu sekcji Ogólne warunki.

Zapoznaj się z zasobami artykułu poniżej, aby zobaczyć poprzez obraz zarys i jak ogłoszenie zostanie przekroju. Zgodnie z naszym wcześniejszym larryjones64 np. niebieski, biały i szary schemat kolorów został wybrany do sprzedaży jego zakresu elektroniki użytkowej i różne rzeczy osobistych. Kolory zostały rozproszone po części tak, aby były jasno określone dla widza.

CZĘŚĆ 1:

Prosty program edycji obrazu została wykorzystana do umieszczenia logo utworzonego wcześniej na niebieskim tle. Zostało to zapisane w formacie www przyjazny i pojawi się w naszym karty telefonicznej na szczycie wszystkich naszych reklam larryjones64.

CZĘŚĆ 2:

Biały tu miejsca zapewnia miejsce na nasze zdjęcie produktu. W takim przypadku będzie to zegarek, że planuje sprzedać w jego aukcji. Użyj tego miejsca, aby Twoi potencjalny nabywca wiedzieć dokładnie, co będą się licytacja. To pierwszy obraz produktu będą po kliknięciu na poszukiwaniu aukcji przedmiotu, je liczyć.

CZĘŚĆ 3:

To jest dział informacji. To miejsce, gdzie można podkreślić atuty produktu, miejmy nadzieję, przekonuje użytkownika do złożenia oferty. Należy tu uważać nie nudzić widza z ust informacji o produktach. W przypadku wielu niszowych produktów, Twoja przeglądarka będzie już wiedzą, co patrzysz. Ważniejsze jest, do opisania stanu produktu i opakowania, tak aby inkluzji oferenta wie dokładnie to, czego się licytacja. Szczegółowe zdjęcia to świetny sposób, aby skusić, że potencjalnych oferentów. Stare powiedzenie, że obraz jest wart tysiąca słów nigdy nie było bardziej prawdziwe. Te dni darmowy hosting stron takich jak Picture Trail nigdy nie było łatwiejsze reklamę hosted-image przyjazny.

CZĘŚĆ 4:

Podczas Twojej aukcji może dostarczyć odpowiedniej ilości miejsca na koszty wysyłki, które uznaliśmy za to bardzo przydatne do wyświetlenia Charakterystyka w większość sama reklama. To samo dotyczy metod płatności. Czy jest lepszy sposób aby przypomnieć potencjalnych oferentów, że akceptujesz depozytów bankowych ze swojego ulubionego banku, jak również ich karty kredytowej. Wszelkie gwarancje oferowane wraz z produktem powinny być tutaj wymienione. Ponownie, niech oferenta wiedzieć dokładnie to, czego się licytacja.

CZĘŚĆ 5:

Na koniec, lista warunków aukcja. Użyj tego miejsca, aby dalsze prace w swoim oświadczeniu gwarancyjnym w poprzedniej części, jak również swoje zastrzeżenia czas wysyłki i innych zastrzeżeń odpowiedzialność możesz z zawrzeć, powinny niefortunne zaistnieje taka potrzeba, nawet jeśli tylko z błędu pisarskiego. Kluczową kwestią jest to co się wie. Jeśli nie jesteś czegoś pewien, lepiej go pominąć, a nie wyglądać głupio sprzeczne siebie. Dla pewności można znaleźć niezbędne uprawnienia na temat mowa.

Ok, więc to wszystko. Twoja reklama jest już zaprojektowane i masz szablon karty telefonicznej, że obecnym i przyszłym klientom rozpozna dobry biznes poprzez. (Kopię tego szablonu prezentacji można pobrać z linku poniżej i zasobów jest bezpłatny, aby modyfikować i wykorzystywać do własnych reklam).

2. Słowo kluczowe Sukces

Najbardziej oczywiste i często najbardziej niedoceniany źródłem sukcesu w Internecie aukcji w tytule aukcji, co dobre, jest najbardziej atrakcyjne reklamy na świecie w najlepszych światowych rokowań, jeśli nikt nie może ją zobaczyć?

Istnieje kilka opcji dla podkreślił aukcji, pogrubienie aukcji, bardzo śmiały aukcji, pogłaskała aukcji - wszystkie, które wymagają różnych stopni płatności. Jak wspomniano na początku utworu poszukujemy najlepszej wartości za pieniądze, które w naszej opinii jest regularny aukcji z mały obrazek standard galerii. To najbardziej powszechne (i pakiet mądry, najtańsze) formie aukcji, a więc idealny sposób, aby mierzyć sukces naszej aukcji.

Teraz większość (jeśli nie wszystkie) serwisach aukcyjnych tylko daje ograniczona liczba znaków dla tytułu więc ważne jest, aby korzystać z tego miejsca najlepiej jak potrafisz. Na eBay 55 znaków głównych tytułów limit pierwszy sposób na przyciągnięcie uwagi, drukując cały tytuł wielkimi literami. W morzu z małych wędrówki kapitalizowane tytuł jest dość skuteczny. Dalej są słowa w tytule. Należy znaleźć równowagę pomiędzy przekazywaniem nabywcy, tak skutecznie i jak najdokładniej swój przedmiot, jak również wykorzystanie słów kluczowych, które mogą zwiększyć narażenie swoje ogłoszenie.

Weźmy przykład poniżej:

Nokia N95 idealnym stanie plus ładowarka skóry przypadku pole

Choć może się wydawać dokładnie opisać dany produkt, jak również korzystać z całego 55 rozdziału ona charakter odpadów cenną przestrzeń charakter i słów, które powinny być zapisane na reklamowanie się. Jest całkiem możliwe, aby osiągnąć liczbę odsłon reklamy lub hits od osób poszukujących Nokia N95 i kilka innych z tych przypadku wyszukiwania, ładowarki i pudełka. Te poszukiwania tej drugiej grupy są mało prawdopodobne, aby zapłacić za $ 300 pozycji, kiedy patrzysz tylko na $ 10 pozycję w pierwszej kolejności.

Weźmy kolejny przykład:

NOKIA N95 BLACK Cell Phone UNLOCKED + GPS + CAMERA + ACC

Porównując dwa Drugi przykład skoki na ciebie na stronie po prostu z powodu wielkimi literami. Najbardziej nabywców telefonów komórkowych muszą znać się pierwsze, jeśli jest odblokowany, jak w większości przypadków mają już karty SIM. Podkreślając istotne atrybuty pozycji takich jak GPS i kamerę, którą również wystawiania reklamy do potencjalnych nabywców z GPS, jak również aparatów wyszukiwania. W przeciwieństwie do pierwszego przykładu, GPS oraz kamery są dość często, podobnie jak wysoka cena telefonów komórkowych końca tak nie jest całkowicie wykluczone, że telefon można nabyć przez te poszukiwania tych elementów, jak również. Prosimy uważać, że eBay i innych serwisach aukcyjnych, powinny wprowadzić zasady zakazu stosowania tytuł słowa kluczowe, próbując uzyskać ekspozycję jeśli słowo kluczowe nie ma bezpośredniego związku przedmiot na sprzedaż. Oznacza to, że wstawiając słowo kluczowe lub iPod Nano Motorola Samsung na tytuł po prostu, aby uzyskać dodatkowe ekspozycji w różnych kategoriach jest nielegalne - i spowoduje, że Twój wpis do usunięcia i ewentualnie mieć konto zawieszone. W końcu warto wiedzieć, produktu i grupy docelowej, jak również zasad serwisu aukcyjnego korzystasz (lub zamierzających skorzystać).

Możesz myśleć, że punkty właśnie przeczytałeś są całkowicie wspólnego sensical i że każdy będzie w stanie ich liczba - i to jest 100% prawda. Powyższe podejście do handlu online aukcji nie wymagają specjalizacji w zakresie projektowania lub handlu, ale wymaga tylko, że ludzie uważają, że podejście w tej dziedzinie. Nie możemy zagwarantować sukces dla każdego zastosowania naszych teorii na swoje praktyki handlowe, ale w oparciu o nasze uśrednionymi wynikami pracowali w osiąganiu pożądanych rezultatów.

No comments:

Post a Comment