Search marketing lub marketing w wyszukiwarkach (SEM) jest o wykorzystanie wyszukiwarek w celach marketingowych. Dla niektórych jest to oczywista decyzja, czy korzystać z marketingiem w wyszukiwarkach. Inni potrzebują trochę bardziej przekonujące. Ale najpierw niech zrozumieć jak to działa ...
Najważniejszych wyszukiwarek - Google, Yahoo (katalog, jak również wyszukiwarki) i MSN - generuje fizycznych lub naturalnych wyników wyszukiwania lub aukcji, jak również sponsorowane (reklamodawca zapłacił) aukcji, gdy ktoś wykonuje wyszukiwania w poszczególnych słów kluczowych lub fraz . Jak można sobie wyobrazić, aukcje, które znajdują się na pierwszej stronie wyników - płatne lub organiczna - przyciągają zwykle większość kliknięć w linki zawarte w swoich aukcjach, a tym samym ruch na swoich stronach internetowych. Dlatego też, jeśli wiesz, że rynek docelowy na swojej stronie zazwyczaj wykorzystuje poszczególnych słów kluczowych lub frazy do wyszukania rodzaju informacji, produktów lub usług, oferujemy ... chcesz do aukcji pojawiają się jak najwyżej w rankingu wyszukiwania stron silnika lub węże.
Jest pierwszą pozycję na węże najlepszej sytuacji mieć? Cóż, opinie są różne. Wiele marketingu w wyszukiwarkach, że na pierwszym miejscu na wolnym aukcji jest najlepszy ... ale niekoniecznie uważają, że najlepsze miejsce na linki sponsorowane jest opłacalna, jak, powiedzmy, kilka miejsc w dół. Najlepiej, o ile płatne wykazy przejść, jest to coś należy przetestować.
Od SEM obejmuje zarówno płatnych i bezpłatnych rankingach wyszukiwarek, sposób na uzyskanie wysoko w stosunku do zapłaconej za darmo Wyniki wymaga somehwhat różnych metodologii. Search engine optimization (SEO) jest to, jak się marketingiem swoich stronach internetowych i stron internetowych rankingu wysoko w wolnym wyników. Jest to część-nauki, w niepełnym wymiarze sztuki. SE używać bardziej skomplikowanych matematycznych w rankingu witryn i stron. Dlatego też, jeśli wiesz, jak to działa matematyki, a następnie, prawdopodobnie, będziesz wiedzieć, co zrobić, aby uzyskać wysoką pozycję. Kłopot w tym, nikt nie wie, jak to math działa! SE zachować swoje algorytmy blisko piersi. W związku z tym jest trochę sztuki, aby spróbować wypracować nauki!
Tymczasem płatnego wyszukiwania zawiera pay-per-click advertising i reklamy pay-per-wrażenie.
Pay-per-click (PPC) reklamy jest jak sama nazwa wskazuje: reklamy, który płaci za każde kliknięcie na link w reklamie. Niektóre z głównych zalet jest to, że PPC reklamodawca płaci tylko za wyniki, które chcesz - perspektywy kliknięciu reklamy - i można łatwo zmierzyć skuteczność danego słowa kluczowego lub reklamy poprzez współczynnik klikalności (CTR).
Innych form płatnego wyszukiwania jest pay-per-wrażenie, gdzie płaci się pewną kwotą za 1000 wyświetleń reklamy (CPM). Google, w rzeczywistości, używa formuły, aby określić, ile ostatecznie zapłacą dla danej kampanii reklamowej, która obejmuje zarówno koszt za kliknięcie (CPC) i CPM. Nie będę się do złożoności tutaj, ale wystarczy powiedzieć, że można w efekcie płacić taką samą kwotę pieniędzy, niezależnie od tego, czy wynagrodzenie w oparciu o kliknięcie lub wyświetlenie, w zależności od wskaźnika CTR. Ponadto, Google rzeczywiście sprzyja reklamy o wyższym CTR i bierze to pod uwagę przy ich ranking. Więc rzeczywiście można uzyskać wyższą aukcji i nadal płacić tyle samo za kliknięcie, niż ktoś inny, pod warunkiem, reklama jest bardziej skuteczna dla danego słowa kluczowego lub keyphrase mowa.
Płacenie pojawić się w węże mogą być dobrym sposobem na rozpoczęcie w SEM. Możesz określić, które słowa są najskuteczniejsze w pociągając klientów do Twojej witryny. Możesz test popularności nowego produktu lub usługi. A możesz sprawdzić układ i skopiować na stronach docelowych (konkretnych stron, że ludzie po kliknięciu na aukcji).
Marketing w wyszukiwarkach jest wart realizacji, jeśli myślisz poważnie o budowaniu internetowej firmy. Jednak z uwagi na wykonywanych prac, to nie znaczy, że trzeba zarządzać wszystkimi działaniami marketingowymi wyszukiwania. Zawsze można zatrudnić osoby lub firmy w celu optymalizacji stron internetowych dla celów SEO lub uruchomienie kampanii PPC.
Steve Renner jest znanym Internet Marketing Expert, autor, konsultant i głośnik. Get Professional Internet Marketing szkoleń i zasobów w imtrain
No comments:
Post a Comment