W Austin Mott Anastacia
Seth MacFarlane, twórca telewizyjny hit Family Guy mówi, że uczucie tłumione przez cenzurę telewizji.
Okazję współpracować z Google i zrobić oryginalne bajki wyłącznie w Internecie pojawiła się w odpowiednim momencie.
Czułem mogłem być o wiele bardziej uczciwi w internecie, powiedział reporterom MacFarlane.
To i mocny wynagrodzenia był oferowany zamkniętych transakcji. We wrześniu w nowej serii dwóch minut filmów animowanych zostaną wprowadzone w trybie online, w połączeniu z reklamą. Geniusz planu jest to, że bajki będą używać systemu Google AdSense pojawiać się na tysiącach stron, na których fani istniejących pracy MacFarlane są prawdopodobnie odwiedzając tak.
Inwestorzy są zadowoleni z nowego formatu. To jest po raz pierwszy oryginalny serial - każdy rysunek jest webisode - będą rozsyłane do użytkowników w ten sposób.
AdSense wykonawczy Kim Malone Scott zapiał do prasy, czujemy, że musimy odtworzyć masowego przekazu.
Media Rights Capitol, główny zwolennik serii, czuje, że po serii przyjść tam, gdzie widzowie, a nie stara się przyciągnąć widzów do oddzielnej stronie internetowej - będzie bardzo opłacalna.
Karl Austen, prawnikiem, który pomógł zorganizować transfer transakcji, powiedział dziennikarzom w The New York Times, Wierzymy, że dochody mogą być ogromne.
Dodano Austen, Co to jest ekscytujące jest to, że jest to sposób na zarabianie w internecie natychmiast. Zamiast tworzenia witryny sieci Web i nadzieję, Seth fani go znaleźć, będziemy naciskać na treści, gdzie ludzie są już na.
MacFarlane wzywa serii Seth MacFarlane's Kawalkada Cartoon Comedy i powiedział dziennikarzom, że będzie. Animowane wersje jednej ramki bajki można zobaczyć w "The New Yorker, tylko edgier.
Reklamy pojawią się zarówno w prerolls, irytujące pliki wideo, które działają zanim można dostać na miejscu albo opowieść chcesz, lub w baner uruchomiony pod rysunek, lub przyniósł ci redaguje.
Google uważa, pomysł będzie sukcesem dla kilku powodów. Po pierwsze, treść zostanie wniesiona do stron, na których publiczność MacFarlane'a docelowych - głównie młodych ludzi - są już bywalców. Po drugie, kreskówka dwóch minut, nie będzie znacznie wyższy wskaźnik CPM (kliknięcia na minutę) niż w przypadku standardowej reklamy statyczne, więc wydawca strony, MacFarlane i Google wszystkie więcej moolah, jak reklamodawców zwykle zapłacić przez kliknięcie. Po trzecie, Google będzie w stanie śledzić, które strony internetowe przyciągają większość użytkowników na reklamy.
Ze względu na przewidywany sukces, reklamodawcy płacą więcej powietrza reklam z webisodes z Kawalkada niż regularne reklamy AdSense.
MacFarlane podpisał również jeszcze bardziej lukratywny kontrakt na stworzenie oryginalnej treści animowane reklamy, które mają być przedstawione wraz z rat Kawalkada.
AdSense został uruchomiony przez Google w 2003 roku, a ostatnio zaktualizowany, aby pozwolić na stronach internetowych, aby umieścić pliki wideo z dołączoną reklamy.
MacFarlane powiedział dziennikarzom, że on stworzył zupełnie nowy zestaw znaków dla serii internetowych. Ci, którzy są fanami (lub anty-fanów) z pewnością dziwne i raunchy show Family Guy mogą uzgodnić, że będą one ciekawe, co najmniej.
No comments:
Post a Comment