Sunday, 15 April 2012

Karta kredytowa Wielkiej Processing Should Have Wielkiej Tech Support

Jeśli jesteś właścicielem firmy internetowej i szukasz do przejścia do przetwarzania kart kredytowych będzie kilka istotnych czynników. Wśród nich są jak duże doświadczenie dostawcy kont firmowych jest z firmach, jakie są ich struktury cen i co do których odnośniki powiedzieć.

Ale nie podpisywać żadnych transakcji do czasu dokładnego zbadania wszelkich twierdząc firmy technicznej. Po wsparcie techniczne jest jak bycie członkiem klubu auto awaryjnych; masz nadzieję, że nie trzeba, ale kiedy nie jesteś tak zadowolony, że do dokonania inwestycji.

Ponieważ podczas przetwarzania kart kredytowych online, jeśli problem pojawia się zawsze nie jest to jak mp3 program pobieranie muzyki dodane do komputera. Nie będziemy w stanie rozwiązać problem na własną rękę. Karta kredytowa online przetwarzania ma zbyt wielu graczy i zbyt wiele zabezpieczeń, do naprawy.

Jeśli coś pójdzie nie tak z usług handlowych będziesz potrzebować kogoś, kto wie, czego szukać, jak zdiagnozować problem i jak szybko to naprawi.

Bo gdy nie masz, że tutaj jest koszmar sprzedaży detalicznej. Masz kilka klientom zakupy w witrynie. Są to spotkania zakupów i udać się do kasy. Ale z powodu usterki gdzieś, że nie mogą płacić za swoje zakupy.

Widzisz, że jest to problem i zwrócił się do pomocy. Ale masz zawieszone, bo nikt nie ma. A oni poszli do domu na cały dzień.

Wtedy coś takiego może się zdarzyć. zamrażać Twoich klientów ekranu i boją się, aby ponownie uruchomić, ponieważ nic nie wskazuje na stan transakcji. Albo spróbować przeczekać i sesja działa jego przebiegu i zapisuje je z witryny.

I czy to powyższe scenariusze, lub jemu podobny, że na dole jest to, że mają zamiar przejść na stronę, która nie ma problemy i podjąć swoją działalność od siebie - być może na zawsze.

Pomyśl o tym - co będzie, że koszt? Być może nie da się cen na miłości, ale osoby z firmy internetowej z biednych wsparcie techniczne można wycenić gniew konsumentów.

Więc jeśli rozważają firmę za usługi kartą kredytową online przetwarzania należy upewnić się, że ich wsparcie techniczne ludzie są dostępne 24 / 7. Twój sklep internetowy nie zamyka, więc ludzie upewniając się, że pozostaje w trybie online powinien być zawsze do Państwa dyspozycji. I to jest obszar, w którym muszą bat 1.000 - nie ma miejsca na nic mniej.

Nie będzie nawet zaszkodzi sprawdzić, czy nie można nadać jej test przed podpisać. Nawiązywanie połączenia późnym wieczorem lub w weekend. Zobacz, jak szybko, że połączenie zostanie odebrane. Czy masz automatyczny serwis, który próbuje tańczyć przez kilka monitów przed masz możliwość wziąć do prawdziwej osoby?

Będziesz za kilka firm, ale upewnij się, że każdy dostawca może podpisać z może udowodnić, że posiadają doskonałą obsługę i wsparcie techniczne. Mam nadzieję, że nigdy nie musisz, ale będziesz spać spokojnie wiedząc, że to tam.

Jim Osterman jest Autorzy stron z CardAccept, wiodący dostawca przetwarzania kart kredytowych z najwyższej klasy technicznej, które pomaga firmom akceptuje kart kredytowych.

No comments:

Post a Comment