Prawdopodobnie słyszeliście wiele o PPC i chcesz wiedzieć, co dokładnie jest i jak PPC PPC może pomóc? Będziemy starać się zapewnić odpowiedź na pierwszą część tego pytania tutaj, ale druga część jest kilka rzeczy, które można znaleźć gdzie indziej w innym artykule.
PPC oznacza zapłacić za kliknięcie. Pay per click jest narzędziem marketingu internetowego, który pozwala zarabiać na prowadzenie innej osoby banner na swojej stronie lub daje możliwość wprowadzenia w reklamie własnych na czyjejś strony lub wyszukiwarki.
Pay per click advertising w wyszukiwarkach daje jedną możliwość wyboru słowa kluczowe, które chcesz, aby witryna była wyświetlana, gdy wyszukiwanie jest przeprowadzane. Na przykład: Jeśli jesteś producentem obuwia to, co chcesz, że Twoja witryna powinna pojawić się na stronie, gdy wpisze Buty słów kluczowych.
Jako klient sam decyduje, ile masz zapłacić za każdym razem, gdy ktoś kliknie na wyniki wyszukiwania. Im bardziej jesteś skłonny zapłacić za kliknięcie, tym większe witryny będą wyświetlane w wynikach dla słowa kluczowe, które wybrać.
Istnieje wiele zapłacić za wyszukiwarek kliknij i równie wielu ludzi, którzy przyjęli Pay per click advertising search engine. Jeśli chcesz, aby wyprzedzić w wyścigu będziesz musiał zrobić kilka badań i płacić górę dolara do Pay per wyszukiwarki kliknij firma reklamowa.
Generalnie, im większa opłata za wyszukiwarce kliknij, tym bardziej będziesz musiał złożyć ofertę, aby dostać się na szczyt do słów kluczowych. Dlatego warto badania różnych wyszukiwarek, aby odnaleźć to, co kosztowałoby oferty na wybrane słowa kluczowe i jaki ruch te słowa kluczowe mogą rysować.
Największe PPC usługodawców są Yahoo, Google, Overture, choć firma Google nie jest wyszukiwarka Google, ale PPC świadczenia usług KPK w postaci tekstu i dodanie pola, które można zobaczyć na prawo od wyniku wyszukiwania. A ci wszyscy są częścią innych witryn kampanii PPC.
Istnieje wiele innych wyszukiwarek i tam chociaż te wyszukiwarki nie są tak popularne jak Google, są na ogół oferują jedną zaletę. Zwykle wyszukiwarki mają niższe koszty za kliknięcie dla słowa kluczowego niż większych wyszukiwarek.
W uzupełnieniu do ogólnych zapłacić za wyszukiwarek kliknij, przy odrobinie wysiłku może być również w stanie znaleźć tematycznych wyszukiwarek, które pomagają branży lub specjalnie zaspokoić Państwa grupy docelowej.
Istnieje jeszcze jeden punkt, który jest godny, aby pamiętać, że nigdy nie za duża inwestycja do kampanii PPC po prostu zacząć z niskim budżetem i kampanii PPC wchłonąć jak wydajny jest, aby dostać się do ruchu i jaki procent ruchu jest konwersja w płatnicze klientów.
Przed zawarciem jakiejkolwiek transakcji z wyszukiwarki pay per click, upewnij się, że znasz odpowiedź na następujące pytania:
. Jaka jest wielkość wyszukiwania wykonywanego przez wyszukiwarki na podstawie miesięcznej?
. Kim są główni partnerzy wyszukiwania lub stowarzyszonych, że wyszukiwarka ma?
. Jaka jest wielkość wyszukiwań oddziale lub generujących partnerów wyszukiwania na miesiąc?
. Czy jest konieczne, aby zgodę na reklamę być obsługiwany przez wszystkie podmioty stowarzyszone, jak również?
. Czy wyszukiwarki gwarancji oszukańcze mechanizmy kontroli?
. Jak fałszywych kliknięć złożyć sprawozdanie?
. Jak zapewnić właściwe rachunkowości?
Gdy masz pewność, że Pay per click jest wyszukiwarka rzeczywiście działa na Twoją korzyść można podjąć możliwość płacić za kliknięcie reklamy. Po znalezieniu właściwej zapłaty za wyszukiwarki kliknij programu reklamowego widać firmy wzrosną. Jak? To zupełnie inny artykuł całkowicie!
Ppcjohn jest starszym konsultantem typu PPC w Thagodz PPC Search Engine, Columbia firma specjalizująca się w marketingu internetowego PPC Wyszukiwarka Reklama i Marketing.
No comments:
Post a Comment