Saturday, 28 January 2012

Czy Infopreneur Czy Audio Books?

Krótka odpowiedź brzmi: Tak, oczywiście.

Już odpowiedź, że tworzenie audiobooków jest formą wykorzystać informacje, które najbardziej inteligentnych infopreneurs ciągle oglądać się na, plan do włączenia do ich strategii biznesowej i nie zawsze rozważyć, gdy tworzą nowy produkt informacji.

Czym właściwie jest efekt dźwigni informacji i książek audio jak znaleźć miejsce w nim? Więcej na temat, dlaczego książki audio być częścią strategii infopreneuring w ogóle?

Wykorzystanie informacji - Zarys

Infopreneurs tworzenia informacji. Warto także inne osoby, a więc ich kupić. Teraz informacje mogą być wykorzystane w wielu formularzy. Niektóre informacje są najlepiej przedstawić w formie pisemnych stron, w formie papierowej lub cyfrowej. Inne treści są najlepsze docenione, wideo lub zdjęcia. I inne rodzaje informacji mogą być dostarczane w postaci najlepszych zawartości audio.

Infopreneur, patrząc, aby uzyskać maksymalną wartość z stworzonych, będą chcieli skorzystać z tak wielu kanałów dystrybucji, jak to możliwe. I to w formie pisemnej treści zostanie przekształcony mówi audio, wykorzystać wysiłku i czasu zainwestowano w jej tworzeniu.

Ale dlaczego Audio Books popularne?

Informacje dźwigni zależy także od preferencji konsumentów. Niektórzy ludzie wolą zajęty, aby słuchać ich "książki" w ruchu, albo jako treści na telefon komórkowy na iPody, telefony i odtwarzacze CD, lub w samochodzie podczas jazdy.

Często są skłonni zapłacić premię, ponieważ ceny książek audio dostarczać treści w formie, która pomaga zoptymalizować, co mogłoby być "w dół czasie".

Wybuch przenośnych urządzeń do słuchania muzyki i nagrań dźwiękowych podczas chodzenia, biegania lub jazdy spowodował proporcjonalnego popytu na książki audio, dzięki czemu jest to przemysł, który rozwija się w zawrotnym tempie w ostatnich latach.

Jak Infopreneur tworzenie audiobooków?

Technologia nagrywania głosu stała się tak skomplikowane, że stosunkowo niedrogie rozwiązania mogą być wykonane w domu, przekształcenie komputera osobistego w "studio". To nie tylko stało się ono wygodne dla zrób to sam infopreneurs tworzenie audiobooków w domu, ale również nie z dala drogie opłaty za wynajem, że trzeba było zapłacić wcześniej do korzystania z profesjonalnego studio dźwięku.

Ale nie wszystkie infopreneurs do tworzenia książki audio siebie. Zamiast tego wolą zlecić to specjalistom. Koszt takiego outsourcingu tworzenia audio książki jest bardzo zróżnicowana, ale stała się bardzo przystępnych cenach. Jakość gotowego produktu jest często bardzo dobre, i wraz z premii cenowej możliwe książek audio włączenia do pakietu produktów, staje się to rozsądne rozwiązanie dla wielu marketerów informacji.

Czy obowiązkowe tworzenie audiobooków?

Może nie Ale nie w tym książek audio w swoim portfolio produktów, prawdopodobnie zostawiając trochę pieniędzy na stole. Wraz z rosnącym wykorzystaniem online multimediów, w tym podcastów, radia internetowego oraz szybki wzrost popularności treści wideo online, to wkrótce będzie konkurencyjny konieczność ich infopreneur objąć tendencji i treść oferty w wielu mediach i formatach.

Infopreneuring jest ekscytujące. Część tej ekscytacji jest szybko przesunięcie pola gry. Embrace zmiany, kapitan nich, a pobyt w przedniej części opakowania, jak infopreneur - będzie czerpać bogate nagrody robiąc to.

No comments:

Post a Comment