Każdy koszyk powinien mieć jeden. To coś, co określa się obecnie jako odmienne od swoich konkurentów i sprawia, że zakupy online powraca kupić od Ciebie. To się nazywa unikatowy punkt sprzedaży lub USP na krótkie i może przekonać do kupowania online shopper z witryny, a nie gdzieś indziej.
Każda witryna e-commerce ma USP, to tylko niektóre miejsca dotarcie lepiej ich nabywców niż ich konkurentów.
Więc, co decyduje o miejscu w USP? , Telefon FREE 24 / 7 obsługi klienta; się za pośrednictwem komunikatora usługą jest dobry USP; Łatwy do wymiany, no-nonsense powrót polityki; Tanie ceny produktu Kup jeden dostać jeden wolny oferty produktów, rzetelności i uczciwości, nie może być wiele punktów sprzedaży, że różnimy się z konkurencją. Ale to musi być widoczny dla osoby przeglądania witryny. Musisz również kopie zapasowe swoich roszczeń, jeżeli nie chcesz online marki plajta jak wilgotną zapalnik.
Wystarczy popatrzeć na swoje konkurenta witryn. Jak swojej marki hold-up? Przejdź przez ich strony, analizując każdym etapie procesu. Czy ich produkt opisowy wystarczy? Czy istnieją jakieś inne pomoce, które stosują, aby pomóc budować zaufanie konsumentów? Czy oferta dotyczy, w jaki sposób ich wysyłki, zwrotów politycznych lub warunki pracy sprzedaż. Na koniec raport gospodarczy mierzyć wyniki przeciwko swojej własnej strony. Bądź szczery w porównaniu witryny przed konkurencją może być klucz do sukcesu.
Ważne jest, aby zrozumieć, że inwestycje na tym etapie powinniśmy i przyniesie zwrot, jeśli prawidłowo zagospodarowane. Co promocyjnych i reklamowych kampanii ma ograniczony budżet i nie będzie trwały, jeśli nie ma wystarczających dochodów w najbliższych konsekwentnie. Musisz być świadomy tego, co dzieje się wokół Ciebie w swoim własnym rynku.
Gdy poczujesz, że USP, sprawiają, że widoczne dla konsumenta. Korzystania z niektórych, że miejsce wybitnych nieruchomości na swojej stronie internetowej, aby uzyskać przesłaniem. Doskonałym przykładem firmy Unique Selling promowanie ich Point jest Archers łóżka. W miejscu na samej górze strony znajduje się ich sprzedaży numer infolinii kontakt. Wspierany przez kontrastowych kolorach do reszty strony ich przesłanie staje w poprzek. W dół z lewej strony używają how-to-buy przypomnienie, ponownie widoczne w kolorze, aby podkreślić, jak łatwo jest zamówienie z ich strony. Poniżej jest to ich partner bramki płatności, uspokojenia potencjalnego klienta, że transakcja on-line przez łuczników jest bezpieczne.
Pamiętaj, że jednym z narzędzi bycia online sukcesu jest, aby dowiedzieć się Unique Selling Point i promocji na zdobycie zaufania konsumentów.
Steven Paul pisze dla 360innovate specjalista Wyszukiwarka Optymalizacja Spółki.
No comments:
Post a Comment