Thursday, 6 October 2011

Przetwarzanie karty kredytowej może zrobić swoją stronę International

Przed stosunków z Chinami uległy normalizacji na początku lat 70-tych było bardzo mało biznesu robi między naszym krajem a Chińczyków. Ale kilka przedsiębiorstw były chomping na nieco dla tego kraju do otwarcia. Setki milionów potencjalnych konsumentów napojów bezalkoholowych, markowych ubrań i muzyki - między innymi - były sen marketingu.

Jeśli chodzi o kredyt online wizytówki Chiny uważana przez niektórych nie być płodny terytorium, nawet teraz. Chińskich konsumentów zostały uznane za trzeźwy i ostrożnego - rodzaj, którzy chcą, aby zapisać i zapłacić za wszystko - rodzaj którzy są bardziej zainteresowani w zdrowym oszczędności saldo konta na zakup materiału.

Jednakże nie może być przypadek, co jest dobrą wiadomością dla firm on-line nadzieję, że crack chińskich odbiorców w Internecie zakupy.

W opowieści o Forbes niedostatku biznesu online pochodzących z Chin nie jest tak dużo, że jej obywatele są ostrożni konsumentów, ale że ci obywatele nie mają jeszcze łatwy dostęp do karty kredytowej, że mamy na Zachodzie. W ankiecie przeprowadzonej przez Chiny Market Research Group 70 procent (dorośli w wieku od 18 do 32) powiedział, że nie są oszczędności i widzę zakupów online za pomocą karty kredytowej jako realną drogą do zdobycia, co chcą.

Według artykułu: Nasze wyniki sugerują, że brakuje kart kredytowych i innych metod płatności, a nie niechęć do kultury zakupów online, która ma ograniczone rozwoju e-commerce w Chinach.

W tym momencie firm Internet nie mogą być optymistyczne uczucie na ten wniosek, ponieważ nie wydaje się być pomocne w odniesieniu do sprzedaży. Banki jednak w Chinach są toczenia usług karty kredytowej swoich klientów z jednym szacują, że wyniesie 250 mln osób z kartą do roku 2013. W połączeniu z 70 proc wspomnieć, że wyżej i istnieje możliwość gratka dla inteligentnych firm internetowych, które można osiągnąć przez Pacyfik.

Ale to wywołuje większych temat do wszelkich internetowych właściciela firmy i to jest Internet pozwala im na udział w globalnym rynku wirtualnych. Czy nie znajduje się na skutek wypadku lub znajduje się w produkt uboczny starannie wykonane kampanii marketingowej to powtorzyc, że ktoś z karty kredytowej i dobre połączenia z Internetem może być klientem.

Był kiedyś kreskówki które wykazały, że dwóch biznesmenów na czacie w godzinach koktajlu, drugi stara się brzmieć bardzo ważne, stwierdzając: Mamy teraz jednego biura na całym świecie. Retoryka brzmi dobrze nawet wtedy, gdy wiadomość nie została.

Jednakże, witryna może być na całym świecie z dodatkiem świetna karta usług kredytowych online przetwarzania. To zabierze Cię z niewielkiej czasie zjawisko firmę, która sprzedaje swoje wyroby na całym świecie. I czy można uzyskać tego rodzaju uwagi zależy od wysiłku, ale jeśli nie masz usług handlowych jesteś zapewne rozbić własne wysiłki.

Jim Osterman to Autorzy stron z Charge, liderem usług handlowych, które pomaga firmom znalezienia innowacyjnych rozwiązań karty kredytowej.

No comments:

Post a Comment