Friday, 28 October 2011

Web 2.0 Warunki Marketing Poradnik

Jeśli chcesz master web 2.0 marketingu, musisz się komfortowo z żargon. I mogę was zapewnić, jest dużo slangu. W tym artykule wyjaśniono niektóre terminy można najczęściej spotkać jak zbadać możliwości wprowadzenia do obrotu produktu lub strony internetowej przez Web 2.0 metody.

Blog - blog to strona, która dostarcza wiadomości na określony temat temat. Blogi są publikowane systemy, które pozwalają zwykłym ludziom post, lub publikować treści bez typowych wiedzy publikowania w internecie. Wpisy są umieszczone w odwrotnym porządku chronologicznym i czytelnicy mogą dodawać komentarze do każdego stanowiska.

The Long Tail - wyrażenie marketing ukuty w 2004 roku Chris Anderson w czasopisma "Wired", które oznacza mniej znaczy więcej wschodzących scenariusz w biznesie. W internecie jest otwarcie nisz, które nie mogłyby być obsługiwane przez większe przedsiębiorstwa.

Uczestnictwo - cechą wszelkich strony Web 2.0 jest jego otwartość na udział użytkownika. Na przykład, użytkownik może brać udział w blogu poprzez pozostawienie komentarza, lub udziału w Wiki edycji strony. Z marketingowego punktu widzenia, udział ten może stworzyć narażenia na produkt lub stronie.

Social media optymalizacja - Jest to prawdopodobnie najbardziej ekscytująca część marketingu Web 2.0. Nikt nie jest właścicielem dziedzinie, tak jest jeszcze wiele możliwości, jeśli jesteś gotów experiement - i popełniać błędy. Social media witryn, w większości serwisów społecznościowych (Facebook, MySpace) i społeczną zakładki do witryn (Digg, Reddit, Delicious). Social media optymalizacji po prostu odnosi się do technik i narzędzi można używać do zwiększenia popularności swojej witrynie, korzystając z serwisów społecznościowych, zakładki do witryn i społeczności online.

marketing wirusowy - Viral marketing jest promocja produktu pocztą pantoflową. Znany jest również jako buzz marketingu i zyskała nową formę wraz z nadejściem Web 2.0. Uczestniczącej charakter Obecnie internet pozwala na emocje i naprzykrzać się produktu do rozprzestrzeniania się szybko. Dlatego też marketing wirusowy bardzo popularna technika wśród firm.

Wiki - wiki jest oprogramowaniem, które pozwala wielu użytkownikom na tworzenie, edycję i link stron internetowych. Najbardziej znanym przykładem jest Wikipedia wiki, które uzupełniają treści tworzone przez użytkowników.

Jak już wspomniano, być może najtrudniejszy okres wszystkie określenia Web 2.0 jest sam. Jednak większość zgadza się, że Web 2.0 określa Internetu jako platformy, na której tworzenie aplikacji jednoznacznie dostosowane do internetu, a nie w internecie na konieczności adaptacji do garnitur funkcji aplikacji.

Jeśli chcesz, aby przeczytać pozostałe artykuły i oglądaj filmy wideo na tematy takie jak ten, możesz dołączyć do nas w relativitycorp. Mamy ton zasobów Web 2.0 Marketing napisany przez Davida C skul CEO i CIO Frank J Klein. Można również zarejestrować się, aby uzyskać informacje na Ciebie e-mail w polu tydzień w miejscu, jak również. Przyjdź i angażują się w naszą społeczność i komentarze na naszym blogu. Zapraszamy do zobaczenia wkrótce.

No comments:

Post a Comment