Sunday, 30 October 2011

Zalogowanie do Kupujący Net-Savvy

Wygoda natychmiastowy dostęp do produktów sprzedawanych przez Internet przyciąga dziesiątki milionów ludzi do sklepów online, co miesiąc. Pod własną marką podpiwniczenia okazja, Internet przyciąga wszystkich rodzajów oportuniści - dobre i złe - do skorzystania z wielomiliardowe online detalicznego. Rozpoznanie oszuści z prawdziwego handlowca jest jednym z największych wyzwań dzisiejszych online shopper. Confronting tym kupujących online są coraz savvier swoich nawyków Internet i they''re wymagających więcej od online doświadczenia.

Rynek online zakupy

Pomimo utrzymujących się obaw nieuczciwych kupców, jak również kradzieży tożsamości i kredytów, konsumenci nadal stada do Internetu do wyszukiwania i kupowania produktów. Nie gamę badań, które wskazują wzrost zakupy online. Według eMarketer, 85% kupujących online będą również kupujących online w tym roku. JupiterResearch amerykańskich doniesień sprzedaży detalicznej przez internet wzrośnie o 16 procent w 2007 roku osiągnąć 116 miliardów dolarów i przez następne pięć lat osiągnąć 171 miliardów dolarów. I to nie tylko młodych netto bystry generacji, która jest związana biblioteki. Wspólne badanie naukowców ThirdAge Inc rynku i JWT Boom, USA Agers trzecia - dorośli w wieku 45 + - jak na zakupy online. W rzeczywistości, 73% respondentów zakupy jako top aktywności online.

Miliony również korzystać z Internetu do produktów badawczych, zanim pójdą do lokalnych sklepach. Ostatnio przeprowadzone przez Accenture (maj 2007) stanowi 68% respondentów porównanie cen on-line. W styczniu 2005 r., badanie sprawozdań przez Katalog Stron 88,7% konsumentów regularnie lub sporadycznie zbadać produktów w Internecie przed udaniem się do lokalnego sprzedawcy kupić. Posiadając informacje o produktach znalezionych w Internecie, informuje konsumentów naciskają lokalnych kupców na nowy poziom obsługi klienta i konkurencyjnych cen. To jednak jest temat na inny czas.

Wracając do tematu dnia. Let's spojrzeć na tych doświadczonych kupujących online. Jakie trendy te ustawienia? Dokąd oni idą na badania online najlepsze produkty / usługi i najlepsze ceny? Komu zaufać online?

To takie proste

W oknie w rogu salonu można teraz znaleźć setki tysięcy sklepów, o każdej porze dnia i nocy, by porównać produkty i ceny. Wystarczy usiąść i myśleć o tym przez chwilę. Ten rodzaj badań nie jest nawet możliwe w świecie cegły i zaprawy. Dyskusja na temat energii dla konsumentów.

Problemem dzisiejszej online shopper jest, jak znaleźć sklepów online, które produkt, którego szukasz? Większość konsumentów są zaznajomieni z wyszukiwarek, jak Google czy Yahoo. Większość, że większość będzie korzystać z tych wyszukiwarek, aby znaleźć produkty w Internecie. Wyszukiwarki stanowiły jedną czwartą wszystkich wizyt na zakupy w USA i ogłoszenia witryn sieci Web w maju 2007 roku, według danych Hitwise, w tym Google stanowiły 15,6% wizyt. Problem z tych silników jest to, że poszukiwania każdej witryny internetowej, która wspomina o produkcie w jakikolwiek sposób, kształt i formę - często wychowuje miliony stron informacyjnych, blogów, organizacji i kupców - wśród tych fałszywych i prawdziwe.

I na tym polega problemu. Czy naprawdę nie jest zbyt dużo śmieci w Internecie shopper skutecznego poszukiwania produktów, z wykorzystaniem ogólnego wyszukiwarki. Nadchodzi nowa kategoria wyszukiwarek, które koncentrują się na wyszukiwanie produktów, miejsc porównywania ofert. Pierwsze z tych stron zostały stworzone w połowie lat 90. do ogólnych celów handlowych i największych, wśród nich zakupy, Shopzilla i pricegrabber, przyciągają dziesiątki milionów odwiedzających każdego miesiąca. Doświadczeni klienci coraz częściej korzystają z tych produktów tylko wyszukiwarki łatwo znaleźć kupców, że będą sprzedawać danego produktu online.

Ustawianie trend wśród dzisiejszych doświadczonych kupujących online są te, które korzystają z coraz szerszej grupy witryn porównujących niszowych handlowych, takich jak HealthPricer produktów zdrowotnych i kajak w podróży. Trend wyznaczony przez gigantów Expedia i CNet, są to witryny, które dostarczają konkretnych narzędzi i informacji o produkcie zakupy trzeba zrobić, że najważniejsze decyzji o zakupie. Powiemy więcej o tym później.

Kto się boi wielkiego złego wilka?

Trust w Internecie jest problemem. Pomimo wszelkich starań, aby zebrać kupców i produktów w jednym miejscu, w najbardziej ogólnych witryn porównujących sklepy walkę z dwóch obszarów martwić konsumentów - że produktu nazewnictwo i blokując dostęp do fałszywych kupców do swoich witryn.

Nie ma standardowych konwencji nazewnictwa dla produktów w Internecie, jak i kupców konsekwencji wyznaczenia nazwy produktów, które uznają za właściwe. miejsc Ogólne porównywania ofert albo odbioru danych pasz lub indeksowania witryn handlowych danych produktów i transfer dokładnie nazewnictwa używane przez kupców na swojej stronie. Rezultat: klienci są zdezorientowani do 20 nazwy produktów dla danego wyszukiwania i porównywania cen trudności.

Im bardziej poważne zagrożenie dla konsumentów jest wielki zły wilk czyhających w Internecie. Bogus i nielegalnych sprzedawców krążących po Internecie szuka swojej następnej ofiary. Wyszukiwarki, w tym ogólnych i ogólne porównywarek celów handlowych, działają do klasyfikowania informacji dla ludzi. Oni nie mogą zagwarantować, że informacje i handlowcami wyświetlane na ich stronie są realne, czy nie.

Więc jak dziś kupujących online zabezpieczenia się przed fałszywymi operatorów? Idą do zaufanych źródeł, takich jak przegląd miejsc konsumpcyjnych, niszowych witryn porównujących zakupy, że tylko zaufane kupców i ich wzajemne zaufanie - nie ma tendencję wzrostową ruchu zakupy z serwisów społecznościowych.

Według Hitwise, 20 największych społecznych witryny sieci wzrosła jako źródło ruchu dla sklepów i stron internetowych ogłoszenia, co stanowi 3,6% przed wizyt maja 2007 r. - wzrost o 86,7% od maja 2006 roku. W cudowny świat Web 2.0 w zakupach on-line przy ich moc konsumentów, dzieląc się, czytania i ufając sobie wzajemnie doświadczenia zakupu.

Ludzie czytają recenzje. Według Forrester r. 71% kupujących online czytaj recenzje, co czyni ją najbardziej poczytnych treści tworzone. Marketing Experiments Dziennik przeprowadzić test wymiany produktu i bez oceny produktu przez klientów. Konwersje niemal podwoiła się, począwszy od 0,44% do 1,04% po tym samym produkcie wyświetlane pięć gwiazdek.

W porównaniu niszę dziedzinie handlowych, gdzie klienci szukają konkretnych informacji o produkcie i kupców, zaufanie odgrywa większej roli. W dziedzinie zdrowia zakupy na przykład, jest to tendencja wzrostowa stron poświęconych zapewnieniu bezpieczeństwa porównania produktów z zaufanych sprzedawców. vimo, PharmacyChecker i HealthPricer przyjść do głowy. Z 55 milionów ludzi w USA szukają w internecie informacji na temat zdrowia w pierwszym kwartale 2007 r. tylko (źródło: comScore), coraz bardziej poszukują rozwiązań zakupy zdrowie. W maju 2007 r. otrzymał 284.000 odwiedzających HealthPricer jej produkty zdrowotne tylko witryny sklepów porównaniu z kupujących chce kupić na receptę i leków OTC, suplementy, soczewki kontaktowe i produkty kosmetyczne.

Włączanie się ciepło

W konkurencyjnym świecie online detalicznej, każdy zwiększania ciepła. Sprzedawcy internetowi i witrynach sklepów są coraz bardziej zaniepokojeni doświadczonych kupujących do powrotu do swoich witryn w porównaniu do pozyskiwania nowych klientów. Więc zatrudnić nowych technologii w celu zwiększenia ich stronach. Dzisiejsze doświadczonych kupujących online są kapryśne, ciągle szukamy najlepszych możliwości szukać kolejnych funkcji, które pomogą im łatwiej znaleźć produkt lub usługę chcą.

Można powiedzieć, że doświadczonych kupujących online zwraca się z okazjonalnych odbiorców do odbiorców intencji. Będą korzystać z Internetu do swoich możliwości, aby znaleźć najlepszy czas na zakup produktów - są skłonni czekać. Dotyczy to szczególnie w branżach, w których ceny wahają się. Najlepszymi miejscami zakupy w tych branżach zrozumieć potrzeby nabywców zamiar i maksymalizacji ich funkcjonalności witryny obejmują elastyczne kryteria wyszukiwania i wpisów cen. Kajak z wyszukiwania daty i elastyczny dzięki elastycznej deski rozdzielczej i cenę produktu e-mail HealthPricer wpisów przyjść do głowy.

Net-doświadczonych kupujących są ostrożniejsze o źródłach używają na zakupy online, patrząc na opinie i zalecenia, jak również elastyczne opcje wyszukiwania, które pomogą im znaleźć kupców, które dostarczają produkty i usługi chcą. Dla sprzedawców online to kwestia spełnienia wymagań tych klientów i współpracę z internetowych źródeł zaufania konsumentów.

No comments:

Post a Comment