Istnieje kilka kategorii osób, w tym świecie, po pierwsze tam są te, które są producentami i drugie nie są tymi, które niszczą. Zauważyłem kilka rzeczy tutaj: Po pierwsze, łatwiej jest zniszczyć niż budowy i numer dwa, z jednej zniszczenie lub oderwanie pomysł lub produktu lub projektu zwykle nie mógł znaleźć lepszego sposobu, aby coś zrobić, jeśli ktoś pytał im. Ale jednak, głoszą sobie wiedzę o tym, dlaczego coś jest nie tak czy jest fikcją, itp.
Coś o tym myśleć będą to: jest ekspertem osoby o pewnym temacie, itp., kiedy nie mają lepszą metodę na budowę przełożonego lub nawet tak dobry produktu? A jeśli nie jesteś ekspertem, powinniśmy ich słowa krytyki za ważne? Ja sam nie wierzę im bardziej niż każdy inny pojedynczy człowiek, ale polecam Ci ewentualnie zagłębić się w to dalej.
Ja mówię osoba nie może być krytyczna produktu lub usługi, jeśli nie jesteś ekspertem? Na pewno nie.
Naprawdę musimy ponownie ocenić, w jaki sposób widzenia tego, co widzimy wokół nas - numer jeden, kiedy osoba oczernia produkt naszej naturalna tendencja jest do wzięcia na siebie unosił się i negatywne nastawienie jak prawda. Mądrzejszy człowiek początkowo wątpić w ich unosił się i oszczerstwa, ponieważ z następujących powodów.
1. Coraz więcej ludzi więcej negatywnych niż pozytywnych więc zamiast patrzeć na jasną stronę rzeczy, które szukają czegoś negatywnego się wydarzy.
2. W tym głównym sam - nic nie ważne jak dobry nigdy nie będzie miał 100% przyjęcia. Plus zawsze znajdzie się przynajmniej niewielkiej ilości osób (zawodników) boli go i niektóre z tych osób będzie krzyczał najgłośniej, że produkt nie jest dobre lub oszustwa. Nawet do punktu leżącego, gdyż bardzo prawdopodobne, zajmuje biznesowych z dala od nich. Nie ma nic chcieliby lepiej, niż widzieć swój produkt niepowodzeniem.
3. Osoby z czasem na rękach, tych, które nie dokonał niczego, zwykle wypełnić ten czas z krytykując coś. Wraz z upływem czasu, wysiłku i praktyki, wielkie rzeczy są realizowane. Niezrealizowanych krytyk spędza czas szuka nieistniejące wady produktu, dzięki którym można narzekać i czują się jak osiągnąć coś.
Oto rady mędrca na analizie ranting krytyka i tego, czy należy im wierzyć. Należy pamiętać, istnieją różne stopnie krytyki i sceptycyzmu wobec wszystkiego. Są to zwykle skarżących, a następnie są tacy, którzy go do całości innym poziomie. Można nawet nazwać tych ludzi, orzechy .. Moja najlepsza rada będzie ważyć liczba tych, którzy nie byli zadowoleni lub zadowoleni. Duża liczba skarżących wskazywałyby produktu prawdopodobnie nie jest bardzo dobra. Ale jeśli usłyszysz wiele osób mówiących bardzo na temat korzyści, jakie otrzymują od produktu, to prawdopodobnie to doskonały produkt, mimo kilku uwag negatywnych. Pamiętaj, nie każdy lubi The Beatles.
Oto kilka wskazówek szukać dotyczące uczciwości krytyk:
1. Jeśli artykuł jest krytyka wszystkie negatywne, to jest martwy gratisów znak, że jest nieuczciwy. Nawet ktoś, lubisz zwykle ma kilka dobrych cech. Sprawdź wszystkie dowody. Jeżeli produkt jest już od jakiegoś czasu, to zwykle dlatego, że jest to dobry produkt, mimo tego, co człowiek ma ktoś napisany przeciwko niemu.
2. Bad produktów po prostu nie zatrzymać się popularne zbyt długo, nie? Plus, który pisze o pozytywnych rzeczach złych produktów?
3. Co to jest oszustwo tak? Jest to zazwyczaj wtedy, gdy klient został, a jeśli się prawdziwie scammed nie może dostać pieniądze z powrotem. Dobre produkty mają dobrą gwarancje, że coś jest to oszustwo nie będzie.
Na zakończenie powiem wam o psie ataku, którego celem jest wrak spustoszenie. Nie wierzcie temu, co te zwierzęta mówią. Przez większość czasu będą kłamać i podjąć wysiłek, by podważać reputacji produktu, bo widzą, że produkt jest tak skuteczne, że mogą stracić mnóstwo. A może one po prostu bezmyślne bezmyślny człowiek oszukał w ten rozkaz kogoś innego.
Strzeż się, jeżeli dowody, że można zaobserwować znaczne starania skupiają się na tworzeniu materiałów, takich jak strony internetowe, e-maili i takich, mówienie źle i atakowanie produktu. Zwłaszcza, jeśli produkt został obecnie na rynku od kilku lat i stał się bardzo popularny z mnóstwem pozytywnych prasy. Jeśli zauważysz te rzeczy być sceptyczny wobec sceptyk jako nieuczciwy. Zwykle sceptyk nie będzie slam całego skuteczności produktu, ale wygląda na bardzo specyficzny obszar mogą wykorzystać do rozdarcia całego produktu w dół. Zwykle co się dzieje jest zbyt entuzjastycznie dystrybutor, który wie, ogromne wyników produkt ma zdobyć będzie się ponieść emocjom i powiedzieć coś produktu może to zrobić na pewno nie da się udowodnić. Nieuczciwy sceptyk będzie zatrzask do tej narzekać i powiedzieć, to powiesz to i nie ma dowodów na poparcie tego, więc jest to łącznie oszustwa lub pozorne. Uwaga: Nieuczciwi politycy uciekają się do robić to regularnie, by zdyskredytować przeciwnika.
Oto najgorszy przykład głupoty i nieuczciwości w historii, krytyk twierdzi, że jest to oszustwo, ponieważ nie będzie coś zrobić, nie było reklamowany zrobić. W tym przypadku nie krytyka stała się prawdziwym artystą oszustwo?
Nick James A. jest Nutrition and Coach marketingu internetowego.
Pobierz bezpłatny raport na wyłączność! -Home Based Business sprzedaży śmierdzi! Dlaczego sprzedaży nie działa i jak przyciągnąć sukces Państwa w domu biznesu.
No comments:
Post a Comment