Pozycjonowanie jest bardzo podobny do wyścigu Grand Prix - musisz tygodniach testów, pełną akcji pierwszego przejazdu, postoju, zespół za kulisami analizie wszelkich dostępnych statystyk, ostateczna, a następnie wcisnąć. Jedyna różnica jest taka, że z search engine optimization, nie ma mety i szampana na podium nie opryskiwania. Dlaczego? Jeśli usiąść i świętować gdy witryna hits pierwszej stronie w wynikach wyszukiwania, szybko zostać wyprzedzony przez środku stawki biegaczy.
Kuszące jest to, aby zdjąć nogę z gazu po osiągnięciu szacunku pozycję wyszukiwania, należy kontynuować działania silnika wyszukiwarki optymalizacji w celu utrzymania, że widoczność. Poprzez jeden z następujących zmian na bieżąco, możesz uniknąć tego uczucia, gdy tonący stronie internetowej zaczyna spadać od strony pierwszej do drugiej strony i poza nią.
1. Dodaj nową zawartość
Nawet jeśli nie masz dużego nowe ogłoszenie, aby, dodać świeże nową zawartość witryny będzie zachęcała do roboty, aby zachować ponownego indeksowania. Przechowywać zawartość strony minimum 200 słów i zapewnienia, że pierwotnym i wtórnym funkcji słowa kluczowe string.
2. Update Old Content
Jeśli naprawdę nie mogę myśleć o jeden powód, aby zaktualizować swojego bloga lub dodać nowe strony do witryny, wrócić i odświeżyć kilka starych treści, które nie zostało zmienione na jakiś czas. Prawdopodobnie będziesz musiał nowe słowa kluczowe, to i może myśleć o lepszy sposób kształtowania tej zasadniczej informacji tym nowe tytuły, nagłówki i szczegóły pod tag meta.
3. Dodaj mapę witryny
Trzeba dodać prawo mapa serwisu na początku wyszukiwarki optymalizacji, ale jeśli jeszcze naprzeciwko, teraz jest dobry moment na wprowadzenie jednego do serwisu.
4. Link Build Make it swoją misję, aby dodać pewną liczbę znaczących powiązań z zewnętrznych źródeł, w każdym tygodniu. Możesz to zrobić przez dodanie miło zawartości bloga, wysyłanie komunikatu prasowego lub w inny sposób z prośbą o link z trzeciego źródła strony. Pamiętaj, że znaczenie ma kluczowe znaczenie podczas budowania więzi w celu optymalizacji wyszukiwarek.
5. Dodaj Tagi Alt
Tagi Alt są bardzo niewielką część search engine optimization, ale odgrywają ważną rolę dostępności. Jeśli obrazy mają ogólne znaczniki alt, zmienić je na coś bardziej znaczącego.
6. Imiona i tytuły Page Update
Jeśli myślisz poważnie o optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, to czas przestać być leniwym z nazw stron i tytuły. Każdy powinien być unikalny i odpowiednie do tej strony. Zamiast wzywając stronę produktu "Produkt1" na przykład użyć nazwy elementu w tytule.
Nawet jeśli prowadzi te działania w każdym tygodniu i nie widzę żadnych drastycznych poprawek, pamiętaj, że SEO jest to zobowiązanie długoterminowe tak dostosować swoje podejście do zależności czasu jakim Państwo dysponują.
Dowiedz się więcej o search engine optimization i płaci za kliknięcie w TopPosition.co.uk
No comments:
Post a Comment