Monday, 29 August 2011

(RED): Firmy Przyłączenie profitu z konsumentem Walki z AIDS

Carol Johnson

Ponad 22,5 milionów ludzi w Afryce żyje z HIV / AIDS około 70% 33.200.000 osób na całym świecie walczy z chorobą. AIDS jest główną przyczyną śmierci w Afryce, zabijając ponad 4000 osób umiera każdego dnia. Kobiety i dzieci są najczęściej ofiarami. Szacuje się, że ponad 11 milionów dzieci w Afryce są teraz sierotami z powodu śmierci obojga rodziców z HIV / AIDS, a liczba ta rośnie. pracowników służby zdrowia szacują, że prawie dzieci 2000 jest zarażonych HIV każdego dnia.

W Stanach Zjednoczonych i innych krajach na całym świecie, kryzys w Afryce wydaje się odległa i nieosiągalna, a zatem łatwo odłożyć i zapomnieć. Wielu ludzi darowizn do działań humanitarnych, jak ich budżet pozwoli, mając nadzieję, że być może ludzie z głębszym kieszenie wypełnić luki. Ale teraz nie jest sposób, aby konsumenci mogli łatwo dopasować do swoich budżetów darowizny tylko poprzez zakup przedmiotów, które miał w planach kupić i tak.

W dniu 1 marca 2006 r. (PRODUCT) RED został zapoczątkowany w Wielkiej Brytanii przez Bono (U2 piosenkarz i działacz) i Bobby Shriver, prezes DATA, rzecznictwo organizacją zajmującą się eliminacja skrajnego ubóstwa i AIDS w Afryce. Marka, do łączenia przedsiębiorstw z konsumentami, aby pomóc w walce z AIDS w Afryce, został uruchomiony później tego samego roku w Stanach Zjednoczonych. Nawiasy wokół nazwy nazywa się ogarnąć. Każda firma, która staje się (RED) w miejscach jego logo się w tym uścisku, a następnie wyniesiony do władzy na czerwono. Stąd nazwa, (PRODUCT) RED.

Ideą (RED) jest prosta: projekt działa z najlepszych na świecie marek produktów do tworzenia unikalnych produktów, które prowadzą (RED) marki. Producenci zgadzają się wnieść do 50% zysku brutto na rzecz Globalnego Funduszu Walki z AIDS, Gruźlicą i Malarią, do inwestowania w Afryce AIDS, które koncentrują się na zdrowie kobiet i dzieci. Zgodnie z projektem na stronie internetowej pod joinred, to nie jest miłość-to inicjatywy gospodarczej, które ma na celu zapewnienie zrównoważonego przepływu sektora prywatnego w Funduszu Globalnego. The Global Fund powstał w 2002 roku z pomocą światowych przywódców do zwiększenia środków do walki z trzech na świecie najbardziej wyniszczających chorób. Od momentu powstania Światowego Funduszu zainwestowała ponad 8,4 miliardów dolarów w 136 krajach, aby pomóc lokalnym społecznościom, rządy, organizacje non-profit i sektora prywatnego w projektowaniu i realizacji własnych programów do tworzenia prawdziwych zmian dla ludzi i społeczności.

Ponieważ rozpoczął się w 2006 r., (RED) przyczynił się więcej niż $ 50 mln do funduszu Global-więcej niż 10-krotność kwoty, że firmy przyczyniły się od Globalny Fundusz został założony w 2002 roku. Obecna producentów, które nawiązały współpracę z (RED) to Motorola, Gap, Converse, Apple, Emporio Armani, Hallmark, i American Express (tylko Wielka Brytania). Media sponsorów America Online i MySpace również przyczyniły się do wysiłku, przekazując miejsca na ich platformy rozpowszechniać informacje o (RED) zainteresowanie i świadomość.

(RED) Manifest, umieszczone na stronie projektu, czytamy:

Wszystkie rzeczy są równe, nie są. Jako pierwszy na świecie konsumentów, mamy ogromną moc. Co będziemy wspólnie zdecydować się na zakup, czy nie kupić, może zmienić bieg życia i historii na tej planecie. (RED) jest to, że prosty pomysł. I potężne. Teraz masz szansę. Istnieją (RED), karty kredytowe, (RED) Telefony (RED) buty (Red) marek mody. Nie, to nie znaczy, że są na czerwono. Chociaż niektóre są. Jeśli kupisz (RED) produkt lub zarejestruj się (RED) usług, bez kosztów dla Ciebie, (RED) firma da część dochodów na zakup i dystrybucję leków antyretrowirusowych do naszych braci i sióstr umierania AIDS w Afryce. Wierzymy, że kiedy konsumenci są oferowane ten wybór, a produkty spełniające ich potrzeby, wybiorą (RED). A przy wyborze (RED) w nie-(RED), a nawet więcej marek zdecydujesz się (RED) ponieważ uczyni duże znaczenie ekonomiczne to zrobić, i więcej osób zostaną zapisane. (RED) nie jest miłość. Jest to po prostu model biznesowy. Możesz kupić (RED) rzeczy. Dostajemy pieniądze, kupić pigułki i rozpowszechniać je. Biorą tabletki, przeżyć, i nadal dbać o ich rodzin i przyczynić się społecznie i gospodarczo w swoich społecznościach. Jeśli nie dostać tabletki, one umierają. Nie chcę, żeby umrzeć. Chcemy dać im pigułki. I możemy. A można. I jest to łatwe. Wszystko co musisz zrobić, to upgrade wybór.

Kosztuje zaledwie 0.40 dolarów dziennie, aby zapewnić osoby z HIV żyje w Afryce, dając im dwie tabletki dziennie. Bo o ponad 70% ludzi w Afryce żyje za mniej niż 2 dolary dziennie, nie mogą sobie pozwolić na lek. (RED) angażuje konsumentów i przedsiębiorstw zapewnić ludziom środki finansowe, aby pozostać przy życiu. I to jest tak łatwe, jak kupno nowego telefonu komórkowego RAZR, iPod, parę Converse trampki, torebka dźwigać Gap lub t-shirt, lub nawet Hallmark kartkę z życzeniami.

Więcej informacji o (RED) i inne produkty można kupić w tym pomóc dzielni wysiłku, można znaleźć na stronie joinred. Aby uzyskać więcej informacji na temat funduszu, theglobalfund wizyta / en.

No comments:

Post a Comment